Кращий оператор стільникового зв'язку: Як вибрати?

Кращий оператор стільникового зв'язку: Як вибрати?

20.01.17 17:04 0 1284

Білайн, МТС або Мегафон? Ще 20 років тому мобільний телефон був атрибутом розкоші, а сьогодні це засіб зв'язку, без якого не можуть уявити собі життя не тільки дорослі, а й діти. Мобільний зв'язок охопив всі області і райони нашої країни. Зараз у багатьох регіонах працюють по 5-6 операторів, серед них лідерство утримують МТС, Мегафон і Білайн. Як же вибрати серед них найкращого? Про це нам розповість головний редактор сайту про мобільний зв'язок http://megafon4ik.ru/.

Більшість користувачів вважають, що всі оператори однакові і віддають перевагу тому, у кого найнижча вартість розмов та відправки SMS-повідомлень. Насправді низькі тарифи і послуги можуть виявитися рекламним прийомом, на який оператори не шкодують гроші і постійно пропонують знижки в рамках різних акцій.

Кращого оператора зв'язку необхідно вибирати за такими критеріями:

  1. Територія надання послуг. На сайтах і друкованих буклетах операторів стільникових зв'язків можна знайти спеціальні карти, де відзначені території, на якій налагоджена система надання їх послуг. Ці території зв'язківці називають покриттям. Кожен оператор на покриттях має свою базову станцію і кілька додаткових станцій на одиницю площі. Вони і забезпечують безперервний прийом сигналів базової станції. Якщо ж ваше місце проживання або роботи не перебуває на території, яка обслуговується обраною вами стільниковою компанією, то розраховувати на якісний мобільний зв'язок не слід;
  2. Перевантаження мережі. В даний час всі оператори надають однаковий рівень якості зв'язку, але всі користувачі не з чуток знають, як погіршує настрій, коли неможливо додзвонитися до потрібного абонента через перевантаження мережі. Наприклад, після бою курантів у Новорічну ніч так хочеться привітати батьків, знайомих і друзів з Новим Роком, а мережа недоступна. Тому при виборі стільникового оператора має сенс зібрати інформацію, чи часто бувають у даного оператора перевантаження мережі;
  3. Вартість послуг, що надаються. При виборі стільникового оператора не варто керуватися тільки рекомендаціями друзів і знайомих, які в захваті від певного тарифного плану. Адже у кожної людини свої номери телефону, які він найчастіше набирає. Тому має сенс перед вибором оператора мобільного зв'язку поцікавитися у родичів, друзів і знайомих про те, чиїми послугами зв'язку вони користуються. Адже дзвінки в межах одного оператора обійдуться вам набагато дешевше, ніж в різних. В останні роки тарифи на дзвінки та відправку SMS у стільникових компаній не сильно відрізняються, а вартість їх залежить від тривалості та кількості з'єднань;
  4. Кількість послуг. Перелік послуг, які надаються операторами зв'язку послуг безперервно розширюється, але на сьогоднішній день найбільш затребуваними вважаються: телефонія, SMS, мобільний інтернет, роумінг, ММS, GPRS, WAP, GSM-банкінг, голосова пошта та інформаційні послуги. Одна з найпопулярніших додаткових послуг - це "Улюблений номер", який дозволяє спілкуватися в два рази дешевше з людьми, яким ви часто телефонуєте. Наприклад, в МТС і Білайн є послуги, які дають можливість підключити до розмови до п'яти друзів одночасно. Завдяки таким послугам як "Подзвони мені" або "Поповни мій рахунок" користувачі можуть переводити гроші на інший рахунок або попросити абонента передзвонити їм навіть при нульовому балансі на телефоні. МТС пропонує своїм абонентам унікальну послугу "Музична скринька", при якій замість гудків чути улюблені мелодії. Якщо ваш телефон розрядиться в самий невідповідний момент або ви опинитеся поза зоною доступу, то приємним сюрпризом буде послуга "Вам дзвонили" - після повернення в мережу вам прийде повідомлення з інформацією хто вам дзвонив, коли і скільки разів. У деяких операторів зв'язку сьогодні модною стала послуга "Бонус", де за ваше спілкування нараховуються бонусні бали, які можна витратити на інтернет, розмови і відправку повідомлень;
  5. Наданий сервіс. Під сервісом, наданим операторами стільникового зв'язку, мається на увазі робота спеціалізованих call-центрів і оплати послуг. Звернувшись в ці центри можна отримати безкоштовну консультацію і отримати відповіді на питання, що стосується обслуговування або оплати абонента. Після отримання інформації про послуги, що надаються, тарифи і сервісі можна остаточно визначитися, який оператор зв'язку найкраще вам підходить. Щоб розвіяти сумніви, рекомендуємо після відвідування центру обслуговування клієнтів зайти на офіційний сайт обраного вами оператора і отримати інформацію, що вас цікавить.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Наступна новина: Минулоріч спрощенці ...

КОМЕНТАРІ