«Особистий кабінет» для споживача газу

«Особистий кабінет» для споживача газу

24.01.17 15:57 0 1262

Згідно з новим Кодексом газорозподільних систем, що вступив в силу в кінці листопада, споживачі газу повинні знімати показання своїх лічильників 1-го числа кожного місяця і подавати ці дані постачальнику протягом п'яти днів.

Про це повідомила фахівець зі зв'язків з громадськістю і пресою ПАТ «Харківгаз» Ольга Клименко.
Щоб уникнути одномоментного напливу відвідувачів у абонентські відділи і шквалу дзвінків до контакт-центрів (адже на Харківщині користуються газом понад 950 тис. сімей), газівники розробили для клієнтів, що користуються інтернетом, можливість самостійно управляти своїми особовими рахунками прямо з домашніх комп'ютерів.

Сервіс
під назвою «Особистий кабінет» дозволяє абонентам вносити показання лічильника, оплачувати рахунки за газ, перевіряти стан своїх розрахунків за послуги газопостачання, а також отримувати необхідні консультації прямо з їх ПК. Зареєструвати свій «Особистий кабінет» можна на сайті 104.ua. При реєстрації потрібно вказати 10-значний номер свого особового рахунку і останню суму оплати за газ. Ці дані можна подивитися в квитанції або дізнатися, зателефонувавши в контакт-центр ПАТ «Харківміськгаз» (для жителів Харкова) або ПАТ «Харківгаз» (для жителів області).

Передавши
свідчення свого лічильника через «Особистий кабінет», споживач вже через годину побачить в ньому фактичні свідчення свого лічильника і суму, яку необхідно сплатити. Це можна зробити, не чекаючи приходу паперової квитанції - знову ж таки, через «Особистий кабінет», якщо у вас є рахунок в будь-якому банку. При цьому людина може оплатити ту суму, яку вважає для себе можливою, після чого система видасть йому електронну квитанцію про оплату. А повністю розрахуватися за спожитий газ абонент зобов'язаний протягом 10 днів після отримання паперової квитанції, які будуть як і раніше розносити по поштових скриньках всім споживачам незалежно від того, користуються вони інтернет-сервісом чи ні.

До
речі, вже з грудня жителі Харкова і області отримають квитанції нового зразка, в яких передбачений відривний талон для внесення в нього показань лічильника. Цей талон при оплаті залишають в банку, звідки він передається в газову службу. Іншими словами, це другий спосіб повідомити показання свого лічильника.

Можна також передати ці дані по електронній пошті, вказавши номер особового рахунку, адресу, фактичні покази лічильника і дату зняття цих свідчень, тобто 1-е число, - пояснює Ольга Клименко. Споживачі, у яких немає доступу до інтернету, можуть передати показання своїх лічильників по телефону, зателефонувавши в ПАТ «Харківміськгаз».

Якщо
дані про показання лічильника будуть зняті і передані не на початку місяця, а, наприклад, 20 числа, то споживач отримає рахунок з рекомендованою сумою оплати, яка буде розрахована автоматично з урахуванням прогнозованого обсягу споживання до кінця місяця, пояснюють газовики.

До
слова, самостійне зняття споживачами показань лічильників не скасовує періодичних відвідувань контролерами, які перевіряють правильність зняття даних про фактичне споживання газу.

Що
стосується «Особистого кабінету», то зареєструвати його можуть і ті споживачі, у яких ще немає газових лічильників. Зрозуміло, що їм не треба повідомляти ніяких даних. Але в «Особистому кабінеті» вони можуть бачити всю історію своїх платежів і нарахувань і, якщо виникають питання - відправляти їх відразу ж постачальнику послуги і, відповідно, отримувати відповідь в електронному вигляді, замість того, щоб «обривати» телефони або вистоювати черги в абонентських відділах. В «Особистому кабінеті» відображаються і нарахування державних субсидій по оплаті за газ.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Переваги онлайн кредиту
Наступна новина: Новый сериал «Адаптация»

КОМЕНТАРІ