Як співпрацюватимуть служба зайнятості і роботодавці Житомирщини у 2017 році

Як співпрацюватимуть служба зайнятості і роботодавці Житомирщини у 2017 році

27.01.17 10:10 0 458
20 січня в обласному центрі зайнятості відбувся круглий щодо розширення партнерства у 2017 році з роботодавцями.

Участь у заході взяли керівники спільного представницького органу роботодавців Житомирської області, представники галузевих департаментів і управлінь обласної державної адміністрації, керівники та менеджери з персоналу 12 найбільших підприємств Житомира, голова громадської організації «Українська асоціація молодих фермерів».

Розпочинаючи зібрання, виконувач обов'язків директора обласного центру зайнятості Віктор Зубрицький повідомив, що наразі державна служба зайнятості проходить етап свого реформування, змінюється її структура, покращуються сервіси надання послуг, а для більш ефективного регулювання процесів на ринку праці має оновитися ще й законодавство. Проект таких змін до основних законів у сфері зайнятості вже розроблений, триває його обговорення з усіма суб'єктами ринку праці.

Він деталізував окремі зміни, які стосуватимуться саме роботодавців. Так, пропонуються різні види фінансової підтримки тих роботодавців, які працевлаштовуватимуть квотні категорії безробітних з гарантією зайнятості впродовж певного часу або на нові робочі місця: передбачаються компенсації від 30 до 100% розміру зарплати таких працівників. Найбільше матеріальне заохочення матимуть ті роботодавці, які забезпечать роботою дітей-сиріт, інвалідів та учасників бойових дій.

Заступник директора обласного центру зайнятості Тетяна Касімцева презентувала учасникам круглого столу Інтернет-сервіси державної служби зайнятості, які запроваджені з початку цього року. На веб-порталі Державної служби зайнятості www.dcz.gov.ua для пошукачів роботи реалізована можливість попереднього запису для відвідування центрів зайнятості. Відтепер будь-який користувач Інтернету за допомогою нового сервісу має змогу самостійно обрати день та час індивідуального прийому фахівцем будь-якого центру зайнятості.

Також запрацював «Електронний кабінет роботодавця» - це персональне автоматизоване робоче місце роботодавця, працювати в якому він може з будь-якого комп'ютера, підключеного до мережі Інтернет. Він має змогу переглянути історію направлень центром зайнятості працівників, виконання договорів на громадські та роботи тимчасового характеру, звіти форм 3ПН, 4ПН, 1ПА, які подаються до центру зайнятості, стан укомплектування заявлених вакансій, тематику семінарів для роботодавців та ін.

Довідково:

Протягом 2016 року послугами Житомирської обласної служби зайнятості скористалися 70,3 тис. громадян, з яких 50,6 тис. мали статус безробітних. Понад 30,1 тис. жителів області були забезпечені роботою, причому більшість із них (16,5 тис. осіб) отримали направлення до працедавця у перший день звернення до набуття статусу безробітного.

318 безробітних отримали гарантовану зайнятість на два роки, оскільки були працевлаштовані на нові робочі місця з компенсацією роботодавцю єдиного соціального внеску. Ще 72 безробітних зважилися на самозайнятість, отримавши для реалізації своїх бізнес-планів всю суму допомоги по безробіттю одноразово, як стартовий капітал.

Майже 4,5 тис. безробітних проходили професійне навчання, перенавчання та підвищення кваліфікації задля пришвидшення працевлаштування або отримання бажаної роботи.

Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: У Чернігові розроблені ...

КОМЕНТАРІ