Чернівці: Зареєстувати місце проживання можна в Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП)

Чернівці: Зареєстувати місце проживання можна в Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП)

27.01.17 10:26 0 677
В Центрі надання адміністративних послуг надається послуга з реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання. Строк надання адміністративної послуги становить до 3 робочих днів.

Громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов'язані протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання.

Батьки або інші законні представники зобов'язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.

У разі коли особа не може самостійно звернутися до органу реєстрації, реєстрація може бути здійснена за зверненням її законного представника або представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку (далі – представник).

Реєстрація місця проживання здійснюється тільки за однією адресою.

Для реєстрації місця проживання особа або її представник подає:

– письмову заяву, встановленої форми;

– документ, до якого вносяться відомості про місце проживання;

– квитанцію про сплату адміністративного збору(у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу);

– документи, що підтверджують :

право на проживання в житлі, – ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім'ї (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх дітей за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників);

право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи;

проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації, – довідка про проходження служби у військовій частині, видана командиром військової частини за формою (для військовослужбовців, крім військовослужбовців строкової служби);

– військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);

– заяву про зняття з реєстрації місця проживання (у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання) та картку реєстрації особи (у разі якщо попереднє місце проживання зареєстровано у м.Чернівцях).

У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:

– документ, що посвідчує особу представника;

– документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).

Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

Особа, яка досягла 14-ти років, вільно обирає собі місце проживання, за винятком обмежень, які встановлюються законом.

Інформація про реєстрацію місця проживання вноситься до паспорта громадянина України, тимчасового посвідчення громадянина України, посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, який надано тимчасовий захист.

Дітям до 16 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки, оформляється та видається довідка про реєстрацію місця проживання.

За реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір.

В разі виникнення додаткових питань звертатись в Центр надання адміністративних послуг Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,7. Телефон для довідок: 50-90-84;50-90-82.

Філія «Садгора» вул.І.Підкови,2 тел.56-05-40.

вул.Руська,183 (каб.№208).

Телефон Відділу ведення реєстру територіальної громади міста Чернівців: 57-12-70.

Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: На Тернопіллі грантовий ...
Наступна новина: 15-та сесія Чернігівської ...

КОМЕНТАРІ