Луцьк: з 1 січня по 22 січня 2017 року в групу оперативного реагування «15-80» надійшло 1195 телефонних звернень

Луцьк: з 1 січня по 22 січня 2017 року в групу оперативного реагування «15-80» надійшло 1195 телефонних звернень

27.01.17 14:36 0 491
На оперативній нараді директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп'як поінформувала присутніх про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з з 1 січня по 22 січня 2017 року.

За її словами, з початку року на адресу міської ради надійшло 1195 телефонних звернень (в середньому 54 за добу), 384 з них - інформаційно-консультативного характеру.

Протягом звітного періоду найбільше турбувала лучан відсутність електропостачання в житлових будинках та квартирах, яка була викликана як плановими відключеннями, так і аварійними. З цього приводу отримали 246 звернень (21%). Так 6-7 січня, внаслідок пошкодження обладнання на ТП-210 на вул. Надрічній, без електроенергії залишались мешканці таких вулиць: Дубнівська; Східна; Скрябіна; Вишнева; Садовського; Нікішева; Бородіна; Профспілкова; Ставки; Панаса Мирного; Прилуцька; Сонячна; Балакірєва; Привітна; Млинівська; Грекова. 7 січня, в зв'язку з пошкодженням на високовольтному трансформаторі, не було світла на вул. Володимирська; Ковельська; Челюскіна. 8 січня, внаслідок аварійного відключення лінії, залишались знеструмленими будинки на вул. Заповітна; Чайковського; Кривий вал; Б.Хмельницького. Двічі за даний період, 12 та 16 січня, не було напруги на просп. Волі; Перемоги; Президента Грушевського; вул. Щепкіна; На таборищі; Степана Бандери; Шопена; Прогресу; Потапова; Шухевича; 8-го Березня; Саперів; Будівельників; Огієнка; Сенатора; Вавілова; Коперника; Привокзальна. Про неодноразові відключення електроенергії повідомляли мешканці з вулиць: Берестечківська; Кленова; Соснова; Ковельська; Ясенова. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго».

220 дзвінків (18%) стосувались житлово-комунальної сфери нашого міста. На виконання в ЖКП-2 було передано 32 повідомлення; ЖКП-3 – 56; ЖКП-7 – 18; ЖЕК-8 ЖБК – 26; ЖКП-11 – 39; ТзОВ «М.Ж.К.» – 37. Просили лучани прибрати сміття в мішках, яке залишили після вкладання бруківки на вул. Замкова, 7; встановити на попереднє місце бетонну клумбу, яка перекривала заїзд на вул. Лесі Українки зі сторони вул. Сенаторки Левчанівської. Мешканці будинку на бульварі Дружби Народів, 3 повідомляли про тріщини на стінах, які, на їхню думку, виникають внаслідок руху великотоннажного транспорту до магазину «Салют» та просили направити комісію для обстеження стану будівлі. Також, надходили нарікання від лучан про несвоєчасне розчищення та посипання пішохідних тротуарів та прибудинкових територій.

47 звернень стосувались роботи ДКП «Луцьктепло». В зв'язку з проведенням аварійно-ремонтних робіт були зупинені бойлерні на вул. Дубнівська, 12а; Конякіна, 8; Грабовського, 11; просп. Молоді, 13; Соборності, 24а та котельні на вул. Дубнівська, 34; Заводська, 3; Богдана Хмельницького, 20; Володимирська, 100; Новочерчицька, 3; Даньшина, 10; Декабристів, 29. Це призвело до тимчасової відсутності опалення та гарячої води в помешканнях лучан. Також, було ліквідовано порив тепломережі на вул. Мамсурова, 2-4. Продовжують нарікати мешканці міста на занижені параметри теплопостачання, телефонували з таких адрес: Молоді, 3б/69; Відродження, 53а/56, 70, 55/137; Кравчука, 7/47, 113; Січова, 5/30; Степана Бандери, 11/4; Богдана Хмельницького, 20/6; Конякіна, 25а/46; 33/44; Наливайка, 10/3; Шевченка, 6/2, 4, 7; Захарова, 7/23.

На виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передано 37 повідомлень, 27 з них стосувались розчистки та посипання проїжджих частин міста. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів нарікали мешканці з вул. Ковельська, 6; Конякіна, 33; Щедріна, 74; Ветеранів, 22; просп. Соборності, 25б.

32 дзвінки, які надійшли в групу «15-80», стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства було ліквідовано пориви водопроводу на вул. Дубнівська, 69а, Офіцерська, 12-14, Драгоманова, 1а, Ошуркевича, 20, Шевченка кут Ушинського; Конякіна, 6-6а; Ковельська, 96-98; Гулака-Артемовського, 21-23, Підгаєцька, 3а та порив на водогоні на вул. Карпенка-Карого, 11; проведено заміну водопровідної мережі на вул. Стрілецька, 41 та Федорова, 4; прочищено зовнішню каналізаційну мережу на просп. Перемоги, 22, 26, вул. Профспілкова, 7, Липинського, 1, 3; закрито колодязі на вул. Тімірязєва , 1, просп. Президента Грушевського, 1, Гнідавська поворот до гімназії №14. На даний час звернень на контролі немає.

Приємно відмітити, що з початку року значно зменшилась кількість звернень, які стосувались налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій, а саме 28. За даний період було відновлено освітлення вулиць: Городецька, 35, 116; Мечнікова, 3-5, 20-24; Гнідавська

кут Даньшина; Путінцева, 22; Степова, 54; Красовського, 4; Педогогічна, 14; Гоголя, 2; Шума, 10; Станіславського, 50; Марка Вовчка, 11; Кривий вал, 15-31; просп. Волі, 4, 49; Молоді, 19а-21; Відродження, 18-18а. На контролі залишається налагодження мережі зовнішнього освітлення за такими адресами: Наливайка, 20, 45, 47; Стуса, 6; Казакова, 1; Старова, 2.

11 повідомлень надійшло через зупинки ліфтів. Звертались мешканці з будинків на вул. Конякіна, 7/1під.; Шота Руставелі, 9/2під.; Словацького, 12/1під.; Ветеранів, 15/1під.; Станіславського, 50/1під.; Кравчука, 42/1під.; просп. Соборності, 13б/2під.; 10/4під.; Прехидента Грушевського, 1/5під.; Відродження, 14а/2під. Внаслідок викрадення станції управління, з 12 січня не працює ліфт в будинку на вул. Гулака-Артемовського, 13/3під.

На роботу ПАТ «Волиньгаз» надійшло 11 дзвінків. В зв'язку з проведенням робіт по встановленню приладів обліку, припиняли газопостачання в будинках на вул. Шота Руставелі, 9 та Ветеранів, 17.

7 повідомлень передано на виконання в ПАТ «Укртелеком». Працівниками підприємства ліквідовано обриви ліній зв'язку на вул. Ломоносова, 71; Задворецька, 29-34; Чернишевського, 31 та закрито колодязь на вул. Коперника, 51.

Стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак надійшло 4 звернення від мешканців вул. Ківерцівська, 12; Путінцева, 10; бульвар Дружби Народів, 3; просп. Перемоги, 10, які передано на виконання в КП «Ласка».

44 дзвінка стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години, великий інтервал та порушення графіків руху, відсутність автобусів на кінцевих зупинках, відсутність навігаторів, неналежну поведінку водіїв та порушення ними правил дорожнього руху на маршрутах №№2; 3; 4; 8; 9; 9а; 12; 18; 19; 22; 23; 25; 26; 29; 30; 31; 32; 47. Всі ці звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв'язку. Крім того, ще 6 повідомлень були викликані через незадовільний рух тролейбусів у місті та переадресовані в Луцьке підприємство електротранспорту.

12 звернень за даний період було передано на опрацювання в департамент муніципальної поліції. Вони стосувались благоустрою та прибирання територій після демонтажу гаражів, проведення будівельних робіт, голосного звучання музики в торгівельних закладах, розміщення оголошень, паркування автомобілів в неналежних місцях (на дитячих майданчиках).

Громадяни активно беруть участь у життєдіяльності нашого міста шляхом ініціювання петицій. Так з початку року ініційовано 18 петицій, з них на 11 триває збір підписів, 2 не підтримані, а 1 петиція знаходиться на розгляді (створення якісних умов перевезення в маршрутках).

Одним зі способів співпраці громадян та органів місцевого самоврядування є платформа «Відкрите місто». За звітний період на цю платформу надійшло 3 повідомлення. В електронних зверненнях громадяни порушували питання покращення дорожнього руху, прибирання тротуарів від снігу, посилення контролю за неправомірно влаштованими парковками по місту. Всі звернення прийнято в роботу.

Міський голова Микола Романюк подякував усім службам, які працювали у святкові дні, хоча інформація директора департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» говорить про те, що були певні недоліки, які потрібно виправити. Зокрема, потрібно вивчити ситуацію у будинку на бульварі Дружби Народів, 3 щодо наявності тріщин на стінах та заспокоїти людей, якщо це не загрожує їхній безпеці. Ще Микола Романюк доручив своєму заступникові Сергію Григоренку зробити аналіз роботи перевізників, на яких скаржаться мешканці міста. Міський голова також закликав керівників ЖКП забезпечити належне посипання тротуарів, адже йдуть морози і вода, що утворилася під час відлиги, замерзне і спричинить ожеледицю, яка може призвести до травмування людей.

Микола Романюк звернув увагу на велику кількість електронних петицій. Він вважає це добре, що лучани читають сайт міської ради, займають активну громадянську позицію, проте, петиції почали писати діти, тож варто на зважати на їх об'єктивність. На завершення Микола Романюк подякував муніципальній та патрульній поліції за роботу з виявлення тих, хто порушує благоустрій міста, викидає на вулиці мішки сміття.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ