Цьогоріч Луцьке підприємство електротранспорту придбає чергову партію тролейбусів у Польщі

Цьогоріч Луцьке підприємство електротранспорту придбає чергову партію тролейбусів у Польщі

03.02.17 11:29 0 553
Під час засідання виконавчого комітету директор Луцького підприємства електротранспорту Ігор Грицюк поінформував про результати роботи очолюваного ним підприємства у 2016 році. Він зауважив, що основними видами діяльності підприємства є: перевезення пасажирів міським електричним транспортом, внутрішні перевезення пасажирів автобусами; реалізація проїзних документів на проїзд у міському електричному транспорті, в тому числі через електронні валідатори; будівництво ліній контактно – кабельної мережі тролейбусних ліній, тягових підстанцій, кабельного господарства, інших будівель і т.д.; підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації працівників робітничих професій, в тому числі навчання водіїв тролейбусів з метою присвоєння їм другого та першого класу та інше.

Ігор Грицюк розповів, що нині на підприємстві працює 442 працівників. За його словами, проведено оптимізацію штату.

Також він зазначив, що першочерговим завданням адміністрації підприємства був пошук шляхів подолання фінансової кризи, налагодження соціального діалогу в колективі та робота над покращенням якості сервісу та безпеки перевезень.

Крім того, вдалося стабілізувати ситуацію на підприємстві, виплати заборгованість із заробітної плати і підвищити її.

Станом на 1 січня 2017 року інвентарний парк тролейбусів в м. Луцьку складає 65 одиниць. Середній вік тролейбусів - 22,79 роки (при нормі 10 років).

Директор ЛПЕ зауважив, що постійно намагаються покращувати якість перевезень. Активно ремонтуються тролейбуси, але, на жаль, рухомий склад застарів і його стає все важке і дорожче утримувати. Він наголосив, що спеціалісти підприємства навчилися самостійно ремонтувати усе обладнання тролейбусів, які були придбані у Польщі. Нині вони уже не залучають інших фахівців.

Ігор Грицюк зауважив, що у 2017 році планується придбати з Республіки Польща 10 тролейбусів, які були у користуванні та ввести їх експлуатацію.

Для покращення даної ситуації необхідно оновлювати парк рухомого складу шляхом заміни фізично зношених тролейбусів.

Крім цього на сьогоднішній день сталася критична ситуація з підтриманням контактної мережі в технічно-справному і безпечному для експлуатації стані. Особливо гостро ця проблема стоїть в осінньо-зимовий період та при погодних катаклізмах.

З метою забезпечення сталого функціонування і динамічного розвитку міського електротранспорту рішенням Луцької міської ради від 30.06.2016 №10/7 була затверджена “Програма розвитку Луцького підприємства електротранспорту на 2016-2020 рр.”.

Ремонт контактної мережі, випуск на маршрути нових та таких, що пройшли капітальний ремонт, тролейбусів збільшить обсяг пасажирських перевезень, підвищить рівень задоволення потреб населення у високоякісних та безпечних перевезеннях, забезпечить розвиток маршрутної мережі міського електротранспорту, поліпшить екологічний стан у місті.

У планах на 2017 рік впровадити автоматизовану систему обліку пасажирів, що дасть можливість контролювати фінансові надходження від проїзду пасажирів у тролейбусах, проводити ремонт виробничих приміщень, оптимізацію структури підприємства, відновлювати рухомий склад і контактну мережу та інше.

Заступник міського голови Сергій Григоренко зауважив, що спільними зусиллями міської влади і керівництва підприємства вдалося стабілізувати ситуацію. Він наголосив, що погасили заборгованість із зарплати, відремонтовано ремонтний цех і мийку.

Сергій Григоренко зауважив, що необхідно працювати над оптимізацією витрат.

Звернув увагу заступник міського голови й на відшкодування пільгового перевезення пасажирів. За його словами, держава не компенсує коштів, тому необхідно шукати шляхи виходу з ситуації. На жаль, це значне навантаження на міський бюджет.

Перший заступник міського голови Тарас Яковлев зазначив, що Луцьке підприємство електротранспорту виконує соціальну функцію. Він акцентував увагу на необхідності чіткого обліку пасажирів та впровадження електронного квитка.

Крім того, Тарас Яковлев акцентував увагу на збільшенні кількості тролейбусів та впровадження нових маршрутів, які змогли б замінити автобусні. Він навів приклад маршруту № 15, який виправдав себе.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: На Вінничині протягом 2016 ...

КОМЕНТАРІ