На послуги, які надають виконавчі органи Тернопільської міської ради, розроблені та затверджені Інформаційні картки.
Інформаційна картка містить інформацію про:
* · Суб’єкта надання послуги та/або центр надання адміністративних послуг (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адресу електронної пошти та web-сайту);
* · Перелік документів, необхідних для отримання послуги, порядок та спосіб їх подання;
* · Платність або безоплатність послуги, розмір та порядок внесення плати;
* · Строк надання послуги;
* · Результат надання послуги;
* · Можливі способи отримання відповіді (результату);
* · Акти законодавства, що регулюють порядок надання послуги.
Інформаційні картки послуг розміщені на офіційному веб-сайті Тернопільської міської ради в рубриці «Виконавчі органи ради» та у місці здійснення прийому суб’єктів звернень.
Виконавчі органи, в яких проводиться прийом суб’єктів звернень:
* · Центр надання адміністративних послуг.
* · Управлінні соціальної політики.
* · Відділі квартирного обліку та нерухомості.
* · Управлінні державної реєстрації.
* · Відділ звернень та контролю документообігу управління організаційно-виконавчої роботи.
* · Служба у справах неповнолітніх та дітей.
* · Управління стратегічного розвитку міста.
* · Відділ ведення державного реєстру виборців.
* · Управління освіти і науки.
Відповідальність за якісне надання послуг замовникам/суб’єктам звернення несе керівник виконавчого органу, уповноваженого надавати послуги, контроль здійснює вище керівництво згідно розподілу посадових обов’язків.
Довідково: Реєстри адміністративних, неадміністративних послуг виконавчих органів Тернопільської міської ради, що надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» у місті Тернополі, затверджені рішенням виконавчого комітету від 13 квітня 2016р. № 286.
Про це повідомили у Тернопільській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Вінничині система ...
Наступна новина: У Волинській області ...