Настійно рекомендуємо зайнятися питанням вибору пункту автосервісу відразу після покупки автомобіля, уникнувши судомних пошуків СТО. Як же не помилитися у своєму виборі? На це питання нам дасть відповідь співробітник Харківського СТО «Мастер Сервис»: Stoms.com.ua.
Бренд є бренд
Вибір СТО залежить від марки вашого автомобіля. Ні для кого не секрет, що багато автовиробників надають неповну інформацію в супроводжуючій технічній документації, в той же час їх авторизовані сервісні центри володіють нею в повній обсязі.
Виходячи з вищесказаного доцільніше користуватися послугами фірмового СТО, що спеціалізується на обслуговуванні та ремонті автомобілів конкретного автогіганта. А якщо таких пунктів сервісу в вашому місті кілька?
Порада друга і всезнаюча Мережа
Непоганим рішенням проблеми вибору автосервісу є консультація у знайомого власника схожого автомобіля, який має досвід спілкування з представниками станцій техобслуговування.
Він підкаже і порадить, в які СТО краще звертатися за ремонтом, а які обходити стороною. А якщо такого досвідченого автолюбителя немає на прикметі?
На допомогу прийде Всесвітня Павутина. Пошукові системи, автомобільні форуми і сайти автоклубів допоможуть знайти заслуговуючі на довіру пункти автосервісу.
Не варто беззастережно довіряти всім повідомленням і відгуками: деякі з них можуть бути проплаченими, спрямованими на вихваляння своїх СТО та поливання брудом конкурентів.
Проведення імпровізованого тендеру
Щоб з декількох СТО вибрати гідну, проведіть своєрідний конкурс: обдзвоніть пункти автосервісу, розкажіть їм про реальну (або придуману) проблему з експлуатацією автомобіля, попросіть їх скласти рахунок на усунення несправності і надати вам інформацію.
Після отримання рахунків від всіх сервісних центрів проаналізуйте їх і зробіть свій вибір, беручи до уваги оперативність надання інформації, детальність опису переліку необхідних робіт із зазначенням їх вартості, докладний список запчастин і матеріалів з обов'язковим зазначенням їх ціни.
Візит на СТО
Виконавши зазначені заходи, відвідайте кілька із обраних пунктів автосервісу. Насамперед зверніть увагу на зовнішній вигляд сервісного центру і охайність технічного персоналу.
Задавайте майстру-приймальнику побільше питань, пов'язаних з несправністю вашої машини. Якщо замість зрозумілих і технічно грамотних пояснень причини поломки і способів її усунення, він стане бадьоро запевняти вас в тому, що вони легко впораються з несправністю, обходячись при цьому лише загальними словами і обтічними фразами, автомобіль на такому СТО краще не ремонтувати.
Обов'язково поцікавтеся оригінальністю і якістю встановлюються запасних частин. У разі, якщо у вас виникли підозри в якості запчастин, попросіть показати документи на них з обов'язковим зазначенням каталожних номерів.
Дізнайтеся, чи пускають в ремонтну зону власників автомобілів? Заклад з сумнівною репутацією навряд чи допустить присутності господаря машини поруч з нею під час виконання ремонту, а СТО, яка впевнена в своєму персоналі і дорожить клієнтами, таку можливість вам нададуть.
На завершення розмови поцікавтеся формою надання гарантії на відремонтований вузол, вона обов'язково повинна бути оформлена в письмовому вигляді.