Специфіка роботи дошкільного навчального закладу передбачає різні моделі співпраці фахівців. В ході тренінгу увага концентрувалась на командній взаємодії групи супроводу дитини в освітньому просторі, на головних завданнях фахівців: соціалізації дитини і набуття нею самостійності, ефективній взаємодії з батьками дитини, обговоренні особливостей складання індивідуальної програми розвитку дитини на засадах співпраці.
Учасники тренінгу мали можливість обмінятись досвідом щодо швидкої адаптації дитини з ООП до умов дошкільного навчального закладу, враховуючи його специфіку, поділитись секретами складання тижневого розкладу занять дитини з різними фахівцями за принципом «від більшої до меншої кількості індивідуальних занять».
Про це повідомили у Вінницькій ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Вінничині уряд виконує ...
Наступна новина: «Всеукраїнська електронна ...