Чернівці: А ти вже випробував «Електронний кабінет платника податку»?

Чернівці: А ти вже випробував «Електронний кабінет платника податку»?

24.02.17 15:47 0 641
Чернівецька ОДПІ повідомляє, що через он-лайновий сервіс – «Електронний кабінет платника податків» кожний платник має змогу формувати податкову звітність у електронному вигляді в одному пакеті (декларація + додатки) та надсилати її до органів ДФС у режимі реального часу.

Використовуючи електронний сервіс «Електронний кабінет платника податків» кожен платник економить час та має змогу не лише підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді, але й переглядати дані про стан розрахунків з бюджетом.

Електронний кабінет платника податків – це персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може без використання спеціально встановленого клієнтського застосування.

Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Відтепер модернізований сервіс включає дві функціональні частини:

– відкрита (загальнодоступна);

– приватна (особистий кабінет).

Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).

Через відкриту частину платник має можливість:

– скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними (дані про взяття на облік платників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги РРО);

– отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов'язкових платежів та подання звітності (податковий календар);

– отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП);

– ознайомитись з новинами Державної фіскальної служби України;

– скористатися іншою корисною інформацією.

Робота з електронним сервісом у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).

У приватній частині після ідентифікації особи надається можливість:

– скористатися індивідуальним податковим календарем;

– переглянути та перевірити свої облікові дані;

– створити запит для отримання інформації;

– подати реєстраційну заяву платника податку на додану вартість, заяву про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;

– направити листа до органу ДФС;

– переглянути стан розрахунків з бюджетом;

– зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних;

– скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ).

Фізичним особам після ідентифікації також надано можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі (особистий кабінет – «Стан розрахунків з бюджетом»).

Дізнатись про роботу модернізованого кабінету можна ознайомившись з інструкцією користувача або переглянувши відео інструкцію за посиланням http://ezvit.net/electroniu_kabinet_platnuka.php.

Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Степан Барна: Досягнення ...
Наступна новина: У Чернігові спеціальна ...

КОМЕНТАРІ