У Луцьку обговорювали можливість створення єдиного контактного центру

У Луцьку обговорювали можливість створення єдиного контактного центру

02.03.17 09:03 0 432
З метою вдосконалення організації роботи з телефонними та електронними зверненнями громадян та надання компетентних та розгорнутих відповідей на їхні звернення шляхом організації оперативної взаємодії виконавчих органів та комунальних підприємств, установ та організацій у місті Луцьку планується створення єдиного контактного центру. Перспективи створення такого центу обговорювали під час засідання робочої групи, за участі керівників структурних підрозділів та виконавчих органів міської ради під головуванням першого заступника міського голови Тараса Яковлева.

Директор департаменту ЦНАП Лариса Карп'як зазначила, що створення колл-центру дасть можливість акумулювати абсолютно усі дзвінки, що надходять до міської ради в одній системі та надавати кваліфіковані консультації. Натомість диспетчерські служби у луцьких ЖКП будуть ліквідовані, а замість них створять аварійні бригади, що будуть локалізовані по місту. Окрім господарських питань, у центрі надаватимуть психологічну підтримку. При цьому вивчався досвід різних міст України, де подібні центри успішно працюють. Показовим обрали приклад столиці України — міста Київ.

Перший заступник міського голови Тарас Яковлев зазначив, що створення контактного центру істотно розширить спектр послуг служби оперативного реагування “15-80” і дасть можливість об'єднати усі міські аварійні служби. При цьому він зауважив, що новостворена структура, ймовірно, буде працювати у статусі комунальної установи за принципом роботи у банківських колл-центрах.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Всесвітньо відомому ...
Наступна новина: У Рівненській області ...

КОМЕНТАРІ