Проект реалізовується за підтримки обласної державної адміністрації та співфінансується коштами обласного бюджету.
«Проект спрямований на створення умов для навчання жестової мови працівників різних сфер обслуговування Вінниччини з метою залучення їх до процесу включенню людей з функціональними порушеннями слуху до суспільства», – розповідає керівник проекту «Почути серцем» Людмила Нецкіна.
«Навчання тривалістю 1 година 20 хвилин будуть проходити двічі на тиждень протягом 2 місяців», – відзначила тренер проекту Світлана Заборовська. «І цього часу цілком достатньо, щоб опанувати понад 400 жестів», – додала вона.
За статистикою у місті Вінниці та Вінницькій області проживає близько 2,5 тисяч людей з порушеннями слуху.
В рамках проекту планується розробка та виготовлення ряду спеціалізованої навчальної літератури, зокрема календарів та буклетів.
По закінченню прес-конференції відбулося урочисте вручення сертифікатів працівникам Вінницького обласного патологоанатомічного бюро, які минулого року пройшли курс жестової мови.
Можна говорити про те, що реалізація такого проекту – лише перший крок до більш глибокої інклюзії та соціалізації осіб з функціональними порушеннями слуху. В перспективі це дозволить залучити працівників сфери охорони здоров'я, освіти, центрів зайнятості, пенсійного фонду, Укрзалізниці, інших установ та організацій до процесу включенню осіб з функціональними порушеннями до суспільства через надання їм більш якісних соціальних послуг.
Нагадаємо, що Вінницька громадська організація молоді з обмеженими фізичними можливостями «Гармонія» стала однією з 14 переможців конкурсу з визначення програм, розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання яких надається фінансова підтримка у 2017 році за рахунок коштів обласного бюджету, який щороку традиційно проводиться Департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації.
Про це повідомили у Вінницькій ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Повідомлено про підозру 4 ...
Наступна новина: Заступник міського голови ...