Скоро літо - час перевірити кондиціонер у своєму авто

Скоро літо - час перевірити кондиціонер у своєму авто

10.03.17 00:53 0 1224

З наближенням літа, ми починаємо роздягатися, а рука таки і тягнеться вже автоматично включити кондиціонер або вимкнути кнопку «ECO» на панелі управління кліматом. Тобто, ми інтуїтивно прагнемо до комфорту у всьому, і в температурі навколишнього простору - зокрема.

Але, як ми можемо дізнатися - чи працюватиме кондиціонер на нашому автомобілі справно в спеку влітку? Як перевірити роботу кондиціонера? Може, там потрібно поміняти якісь фільтра? Фреон або, як його правильно називають - холодоагент («хладоген»)? Які роботи ще необхідно зробити в системі кондиціонера перед влітку? Про це нам розповість співробітник СТО "Майстер Сервіс": http://sto.ms/autoconditioners-services.

Які знають толк і навчені досвідом автолюбителі скажуть, що необхідно на включеному запалюванні увімкнути-вимкнути кнопку кондиціонера: «AC» або «ECO». При цьому, під капотом, десь попереду, в районі радіатора - повинен бути чутний характерний звук «клацання». Або попросити когось із друзів або знайомих послухати це «клацання». Кажуть, що якщо «клацає» - кондиціонер справний.

Твердження вірне, але не зовсім. «Клацання» під капотом в районі радіатора - говорить про справність муфти кондиціонера. Тобто, кнопкою «AC» або «ECO» ми змушуємо електромагнітну муфту кондиціонера спрацьовувати: електромагніт, розташований конструктивно на компресорі кондиціонера включається і притягує металеве кільце з пластинчастими пружинами до шківа. Цей шків муфти компресора кондиціонера, в свою чергу приводиться в рух ременем від коленвала двигуна і обертається постійно разом з колінчастим валом двигуна, генератором, помпою, гуром й іншими агрегатами та навісним обладнанням двигуна.

Те, що муфта кондиціонера включається (спрацьовує) - це добре, але мало. Буває, що все нормально працює окремо - і компресор «клацає», і повітря «дує» через повітроводи салону... Але, кондиціонер "жене" не холодне, а тепле повітря. Як бути? Хто винен і що робити?

В першу чергу - заїхати на СТО і перевірити систему кондиціонера на предмет наявності в системі холодоагенту (фреону). Процедура на перший погляд проста: фреон або є, або його там немає. Залізна логіка. Але, якщо його, фреону, немає в системі кондиціонера? Скільки його заливати? Де його купувати?

Скільки фреону необхідно залити в автомобіль? Відповіді прості. На спеціалізованому СТО повинні це все знати, а від Вас необхідно всього лише оплатити їх знання, роботу і матеріали.

Чи можна не заїжджати на СТО для того, щоб перевірити кондиціонер, а самому визначити: дме чи не дме, холодить чи не холодить? Для цього не потрібно мати ні сім п'ядей у  чолі, ні спеціального обладнання. Включили кондиціонер і самі в змозі визначити: надходить повітря через повітроводи в салон або не надходить.

У разі якщо надходить - все в порядку. У разі якщо не надходить - щось йому, повітрю, заважає. Система охолодження повітря тут ні при чому. В цьому випадку найімовірніше забитий фільтр салону, його називають ще фільтром кондиціонера. Необхідно дістати старий і встановити на його місце новий фільтр салону - з вугіллям або без, з вугільним просоченням або без - відповідно до інструкції до Вашого автомобіля.

Перевірити: «холодить» чи «не холодить» кліматична установка або кондиціонер Вашого автомобіля - Ви теж можете «на дотик» або, як то кажуть: «на око». Тобто - Ви можете визначити для себе - надходить в салон через повітроводи Вашого автомобіля холодне повітря чи ні. Можете (якщо є) в повітропровід поставити термометр і з певною точністю визначити температуру повітря, що надходить в салон Вашого автомобіля.

Крім цього, Ви можете «помацати» трубку системи кліматичної установки або кондиціонера, що сполучає агрегати, що знаходяться в підкапотному просторі і в салоні Вашого автомобіля: компресор кондиціонера, радіатор кондиціонера, випарник кондиціонера. Трубка, що подає холодоагент (хладоген) в випарник, що знаходиться в салоні Вашого автомобіля - повинна бути холодною, аж до того, що - покрита потом або інеєм - при роботі кондиціонера Вашого автомобіля на повній потужності протягом не менше 5-ти хвилин.

Але, зараз, коли ще не настала нестерпна спека, кондиціонер або клімат охолодить повітря в салоні Вашого автомобіля. А чи буде він також справно «холодити» все літо? Питання, на яке складно однозначно відповісти.

Підсумовуючи сказане вище, нам залишається сказати про те, що інженери при конструюванні автомобіля визначили необхідну кількість холодоагенту або так званого фреону для кожної марки автомобіля. Крім цього, в систему кондиціонера необхідно додавання спеціального масла для змащування деталей клапанів, компресора кондиціонера. Кількість цього масла - також для кожної марки автомобіля різне.

Крім цього, недостатньо злити весь фреон з системи кондиціонера і заправити стільки, скільки вимагає завод-виробник Вашого автомобіля. Система може «труїти», тобто - не спроможна забезпечити необхідну герметичність, внаслідок чого фреон буде потихеньку випаровуватися з системи кліматичної установки, і через місяць-півтора з повітропроводів в салон автомобіля буде подаватися тепле повітря.

Для того щоб уникнути цього - необхідно звертатися на СТО, на якому є необхідне обладнання для не просто заправки, а саме для діагностики несправностей та обслуговування системи кондиціонування повітря автомобіля.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Як вибрати будматеріали?
Наступна новина: Колодязь або як дешевше ...

КОМЕНТАРІ