Як вибрати вітрину?

Як вибрати вітрину?

11.03.17 12:09 0 1060

Скляні вітрини дуже часто використовуються торговими організаціями, і вже стали звичним і навіть невід'ємним торгівельним і технологічним устаткуванням. Проте, не існує кращих меблів для природної презентації товарів покупцеві, яка одночасно забезпечує ще й їх збереження.

Скляні модулі відмінно вписуються в будь-який інтер'єр комерційної організації торгівлі, тому що є універсальним презентаційним обладнанням. Але для того щоб стати ще й прикрасою інтер'єру Вашого магазину, вони повинні відрізнятися чудовим стилем, виконання і високою якістю. До речі, щоб придбати вищезазначене обладнання вам достатньо перейти на сайт http://www.vitrinabu.ru/, де відвідувачам в широкому асортименті доступні різноманітні прилавки та вітрини.

Як вибрати вітрину?

  • Крок № 1. Перш ніж вибирати вітрину для магазину, необхідно уточнити, для якого саме виду товару вона буде призначатися. Як правило, вітрини призначаються для виставкових або торговельних цілей, в обох випадках вони виготовляються зі скла. Деякі вітрини можуть включати кілька стелажів або оснащуватися холодильним (тепловими елементами) агрегатом для кожного виду продукції;
  • Крок № 2. Якщо товари видаються в рамках виставки, то вітрини повинні бути місткими, але компактними. В такому, випадку ідеальним варіантом може виявитися шафа-вітрина. Виставкові вітрини на вимогу замовника оснащуються підсвічуванням, що дозволяє покупцеві розглянути товар;
  • Крок № 3. Надзвичайно важливо грамотно оформити вітрину. Наприклад, на час свят їх бажано тематично прикрасити відповідним чином;
  • Крок № 4. Дослідження показали, що наявність сонячного світла (або правильно підібраного штучного освітлення) в магазині може підвищити купівельну спроможність до десяти відсотків. Тому над питаннями кількості і розміщення в магазині вітрин, і якого вони будуть розміру, слід замислитися ще на стадії проектування;
  • Крок № 5. Є два основні варіанти оформлення вітрин. Перший - це оформлення за допомогою аплікацій на склі. Даний спосіб підходить для магазинів, які розташовані біля жвавих доріг або магістралей. Другий варіант - це оформлення із заповненням внутрішнього простору вітрини. Цей спосіб більш підходить для пішохідних переходів і вулиць;
  • Крок № 6. Є 3 типи вітрин: відкриті, закриті та комбіновані. Перший тип передбачає, що покупцеві буде видно весь виставковий зал магазину. При другому типі зал і вітрина розділяються спеціальною перегородкою, яка обмежує покупцеві огляд видимого простору магазину. У вітринах третього типу - одна частина залу закривається стильною перегородкою, а інша залишається видимою;
  • Крок № 7. Також вітрини підрозділяються на сюжетні, товарно-сюжетні і товарні. Сюжетна вітрина сприяє акценту уваги покупця - не на самому товарі, а на вигаданій сюжетній сцені з використанням елементів прикрас. Товарно-сюжетні вітрини поєднують в собі експоновані товари і елементи сюжету, задумані дизайнером. При їх оформленні використовують спеціальні підставки, манекени, рухомі предмети ляльки, і. т. д. Зустрічаються також і товарні вітрини, які показують перехожим тільки частину асортименту, створюючи інтригу, як би заманюючи потенційного покупця. В даний час дуже поширений мінімалістський стиль оформлення вітрин, це коли на задньому фоні товару розміщується тематичне сюжетне полотно або плакат;
  • Крок № 8. При виборі холодильних вітрин для торгових точок підприємці повинні керуватися такими параметрами, як: температурний режим, марка компресора, марка хладону, тип і товщина ізоляції, товщина скла, система відтавання (ручна або автоматична), ширина викладки, енергоспоживання, можливість установки обладнання в нестандартних приміщеннях;
  • Крок № 9.  І наостанок, необхідно пам'ятати, що однотипні рішення в оформленні торгової площі вітринами зводять нанівець всі старання оформлювачів. Тому важливо, щоб саме ваша вітрина, як можна більше відрізнялася від конкурентів. Використовуйте різні рішення, предмети, сюжетні сцени, об'єкти що рухаються і говорять, експериментуйте - і саме ваша вітрина забезпечить величезну кількість покупців!
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Наступна новина: Департамент городского ...

КОМЕНТАРІ