На Вінниччині з початку року виплачено майже 4,5 мільйони щомісячної адресної допомоги переселеним громадянам

На Вінниччині з початку року виплачено майже 4,5 мільйони щомісячної адресної допомоги переселеним громадянам

18.03.17 10:40 0 580
За повідомленням Департаменту соціальної та молодіжної політики ОДА, з березня 2014 року по березень 2017 року до області приїхало 10960 сімей (18813 осіб) переселених громадян, з них: 663 сім'ї (1467 осіб) з АР Крим та м. Севастополя та 10297 сімей (17346 осіб) з Луганської та Донецької областей.

Станом на 15.03.2017 року, в області проживає 7929 сімей (12203 особи) переселених громадян, які офіційно зареєстровані в Єдиній базі переселених громадян, з них: 378 сімей (749 осіб) з АР Крим та 7551 сім'я (11454 особи ) зі Сходу.

Всі вони розселені в приватні будинки 27 районів та 6 міст обласного значення, в тому числі: 3 сім'ї (14 осіб) - в м. Вінниця, вул. Р.Скалецького, сім'ї (133 особи) - в гуртожитку с. Нова Гребля, Калинівського району, 10 сімей (16 осіб) - в с. Заболотне, Крижопільського району,8 сімей (11 осіб) - в готелі для тимчасового перебування спортсменів на час змагань м. Жмеринка .

За отриманням соціальних виплат та пенсій звернулось 7540 осіб , з яких 7244 особам проводяться виплати.

Органами соціального захисту станом 17.03.2017р. обліковано 10193 сім'ї (14501 особа), які перемістилися до Вінницької області, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 року № 509 «Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції».

Для призначення щомісячної адресної допомоги звернулося 18465 сімей (з них - звернулось вперше 7556 сімей, на наступний шестимісячний термін – 10909 сімей), з них, 17554 сім'ям вказана допомога призначена та виплачена на суму 121,2 млн. грн.(сума виплачених коштів з початку року становить 4,4 млн.грн.), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 року № 505 «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції та населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг».

До органів Пенсійного фонду України у Вінницькій області за переведенням виплати пенсій за місцем тимчасового перебування звернулося 6113 осіб, з них: 155 осіб з АР Крим, 4050 осіб з Донецької області та 1908 осіб з Луганської області. Чисельність осіб, яких взято на облік в територіальних підрозділах ГУПФУ у Вінницькій області становить 106 осіб з АР Крим, 3884 особи з Донецької області (з них 120 осіб – військовослужбовці) та 1847 осіб з Луганської обл. (з них 84 особи – військовослужбовці). На даний час пенсія виплачується 5731 особі зі Східного регіону та 106 особам з АРК.

З 2558 переселених дітей: 302 організовано навчання у дошкільних навчальних закладах, 743 студента навчається у ВНЗ І-IV рівнів акредитації, 45 навчаються в професійно-технічних закладах, 839 школяра, які тимчасово приїхали та проживають на території Вінницької області (в сім'ях рідних та близьких) організовано шкільний навчальний процес, в тому числі по місцю компактного проживання.

Організовано медичне обслуговування 1600 особам.

Із 6261 працездатних переселенців до центру зайнятості області звернулось 1702 особи, з них: 639 – працевлаштовано, 2564 – призначено допомогу по безробіттю та отримали статус безробітної особи.

До органів міграційної служби області звернулося 842 особи за наданням різних видів адміністративних послуг, з них 111 особам відновлено документи, 374 особам оформлено паспортів громадянина України.

Всього в Реєстрі житла для тимчасового проживання переселених осіб Вінницької області зареєстровано 3 об'єкта приватних помешкань для 11 осіб. Всі об'єкти пройшли санітарно-епідеміологічне обстеження.

Про це повідомили у Вінницькій ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Чернівці: Студентство ...
Наступна новина: В Закарпатській області на ...

КОМЕНТАРІ