Зараз до міського комунального Call-центру щодня звертаються 150-160 чернігівців

Зараз до міського комунального Call-центру щодня звертаються 150-160 чернігівців

25.03.17 09:06 0 480
З початку роботи міського комунального Call-центру восени минулого року було прийнято майже 20 000 заявок. Про це повідомив керівник КП «ЖЕК-10» Руслан Волок під час заслуховуванні в міській раді звітів комунальних підприємств. Саме на базі цього ЖЕКу Call-центр знаходиться. Після створення він спочатку працював у тестовому режимі і приймав заявки тільки щодо ЖЕК–10, а потім розширив свої можливості і зараз приймає заявки, які стосуються всієї сфери ЖКГ Чернігова. За словами керівника ЖЕК-10, зараз проводяться роботи щодо підключення взагалі всіх комунальних підприємств міста: КП «АТП-2528», КП «Зеленбуд», КП «Чернігіводоканал». Руслан Волок додав, що на початку опалювального сезону Call-центр приймав 300 – 400 заявок щодня, а зараз у день надходить 150 – 160 заявок.

Як повідомив начальник управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради Ярослав Куц, серед заякок, прийнятих міським Call-центром за весь період роботи, роботи КП «ЖЕК-10» стосувалися 7000 заявок, КП «Новозаводське» - 5000, КП «Деснянське» - 3000, КП «ЖЕК-13» - 2100, ТОВ "МАЙАС СІЛТУМС" - 2300.

Прес-служба Чернігівської міської ради
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Творчий доробок ...
Наступна новина: За два місяці звітного року ...

КОМЕНТАРІ