На виставці вищі навчальні заклади та наукові установи, закордонні навчальні заклади, міжнародні освітні агенції, представництва, вищі навчальні заклади післядипломної освіти, обласні й міські управління (департаменти) освітою, професійно-технічні заклади освіти, загальноосвітні, дошкільні та позашкільні навчальні заклади представляли свої здобутки.
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської ради отримала золоту медаль у номінації «Сучасні соціально-психологічні та педагогічні технології підтримки дітей і дорослих в умовах кризової ситуації». Працівники закладу провели майстер-класи своєї роботи та взяли участь в науково-практичному семінарі «Надання допомоги дітям і сім'ям, які опинились у складних життєвих умовах в наслідок військових дій на сході України».
Школа презентувала інноваційне дослідження «Соціально-психологічні технології регуляції емоційних станів дітей в кризових ситуаціях», авторами якого є практичний психолог Ірина Дремко та соціальний педагог Світлана Сокор. Навчально-методичний центр психологічної служби системи освіти рекомендує дане дослідження для використання в навчальних закладах Вінниччини.
Метою дослідження є вивчення явища тривожності у дітей, які потрапили в ситуацію кризи, її динаміки, проявів та наслідків у житті підлітків, а також пошук можливих шляхів її подолання, зокрема, і за запропонованою технологією регулювання емоційних станів дітей в умовах кризових ситуацій.
Актуальність кризової проблематики обумовлена низкою факторів, найбільш гострим з яких є збройний конфлікт на Сході України. Переживання кризи відбувається на всіх рівнях життєдіяльності особистості – фізичному, соціальному, психологічному, професійному, інтелектуальному та духовному.
Тому проблема виходу з кризи набуває величезного значення.
З метою вирішення цієї проблеми фахівці психологічної служби розробили та впровадили в практику роботи свого комунального закладу технологію регуляції емоційних станів у дітей, що дала можливість сформувати навички позитивного мислення, підвищила самооцінку, зменшила рівень нервово-психічного напруження і тривожності.
Запропонована авторами тренінгова програма формує вміння справлятися зі стресом в нових складних обставинах, представляє собою здатність користуватися важелями управління, не поступаючись цією можливістю комусь іншому чи обставинам.
Новинкою майстер-класу Світлани Сокор було виготовлення арома-саше (так називають ароматичну подушечку, наповнену твердими запашними речовинами, яку кладуть в білизну або папір) та «захисних амулетів» з використанням ефірних олій, які налаштовували учасників на відпочинок та покращують настрій.
Практичний психолог Ірина Дремко проводила майстер-клас з назвою «Манна феєрія», де використовувала світлові столи з кольоровою манкою для створення графічних картин, а також анімаційних сюжетів. Малювання манкою – унікальний вид мистецтва, у процесі творчості якого дитина розкривається, пізнає себе та оточуючий світ, що допомагає стати їй більш відкритими та комунікабельними. За совами Ірина Дремко, в процесі малювання манкою розвивається дрібна моторика рук, координація та пластика дитини, формуються комунікативні навики, вміння працювати в команді, розвиваються пізнавальні процеси (сприйняття, просторова уява, логічно-образне мислення, зорова пам'ять, мовлення, зображувальні здібності).
Навчально-методичний центр психологічної служби системи освіти Вінницької області рекомендує застосування запропонованих технік, методичного інструментарію, практичної та теоретичної інформації щодо впровадження технології регуляції емоційних станів дітей в умовах кризових ситуацій, розроблену фахівцями комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради», для впровадження в освітніх закладів Вінниччини.
Про це повідомили у Вінницькій ОДА
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Тернопільській області ...
Наступна новина: Кадастрові реєстратори ...