В Луцьку для ефективнішої роботи ЦНАП буде введено додатково 10 посад адміністраторів

В Луцьку для ефективнішої роботи ЦНАП буде введено додатково 10 посад адміністраторів

01.04.17 16:40 0 579
Депутати на пленарному засіданні сесії внесли зміни до рішення міської ради від 23.12.2015 № 2/10 «Про затвердження структури виконавчих органів міської ради, загальної чисельності апарату міської ради та її виконавчих органів» з внесеними змінами.

Основною метою збільшення штату департаменту ЦНАП є забезпечення належного надання адміністративних послуг суб'єктам звернень, виконання умов договору про співробітництво територіальних громад у формі реалізації спільних проектів Луцької міської ради та територіальних громад Прилуцької сільської ради щодо надання адміністративних послуг. Окрім того, дані зміни дозволять забезпечити співпрацю з територіальною громадою Підгайцівської сільської ради з питань надання адміністративних послуг; реалізувати створення та належне функціонування філій ЦНАПу в окремих районах міста; забезпечити, у виключних випадках, надання виїзних адміністративних послуг для пільгової категорії громадян; в рамках пілотного проекту “Шлюб за добу”, забезпечити належне надання послуги з організації проведення державної реєстрації шлюбу, забезпечити підтримку функціонування порталу адміністративних послуг та постійного моніторингу стану надання адміністративних послуг.

Директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп'як аргументувала необхідність збільшення штату. За її словами, порівняно з 2016 роком, у січні 2017 року, майже удвічі збільшилась кількість відвідувачів. Щодня ЦНАП відвідує від 1000 до 1200 суб'єктів звернень (кількість зазначена виключно відповідно до виданих через термінал талонів). Варто відзначити, що збільшення кількості суб'єктів звернень, які тепер можуть отримати 325 послуг, створює певні незручності, оскільки час очікування у черзі сягає, подекуди, до 2-х годин.

Департамент ЦНАП працює 6 днів на тиждень без перерви на обід. Прийомні години департаменту становлять 50 годин на тиждень (при 40 годинному робочому тижні).

Отже, для дотримання встановлених норм робочого часу працівників, якісного та своєчасного надання адміністративних послуг, необхідно ввести додатково 10 посад адміністраторів.

Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: Чернівчан просять ...

КОМЕНТАРІ