У зверненнях громадяни інформували про ухилення від сплати податків окремими платниками, відмову від реєстраційної картки платника податків, цікавились порядком сплати окремих податків і зборів тощо.
Усі звернення розглянуто в повному обсязі та в терміни, передбачені вимогами чинного законодавства.
Крім цього, з початку року до інспекції надійшло 7 запитів на отримання публічної інформації, які розглянуто у встановлені законодавством терміни та надано вичерпні відповіді. В січні – лютому 2016 року таких запитів було два.
Нагадаємо, що для забезпечення належного особистого прийому громадян в примішенні Луцької ОДПІ облаштовано приймальню громадян. Особистий прийом громадян посадовими особами інспекції проводиться відповідно до графіку прийому громадян, при умові попереднього запису.
Відділ організації роботи Луцької ОДПІ
Про це повідомили у Луцькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Мама Тимофія Зленка ...
Наступна новина: Однією з причин ДТП на ...