Погодження паспорту інформаційної фасадної вивіски в межах історичних ареалів м.Чернівців

Погодження паспорту інформаційної фасадної вивіски в межах історичних ареалів м.Чернівців

02.04.17 09:46 0 706
До переліку послуг, що надаються в Центрі надання адміністративних послуг, входить погодження паспортів інформаційних фасадних вивісок (табличок) в межах історичних ареалів м.Чернівців.

Це питання регулюється: Законом України «Про охорону культурної спадщини», Законом України «Про рекламу», Законом України «Про адміністративні послуги».

Для подачі заяви щодо погодження паспорту інформаційної фасадної вивіски в межах історичних ареалів м. Чернівців, Вам потрібно звернутись в Центр надання адміністративних послуг Чернівецької міської ради з відповідним пакетом документів:

1. Письмова заява встановленого зразка.

2. Копія паспорта (1,2 та сторінка з відміткою про реєстрацію за місцем проживання) – для громадян.

3. Копії документів, що підтверджують право власності (користування) на будівлю, приміщення.

4. Проект (паспорт) фасадної вивіски (в 3-х екземплярах).

За необхідністю до заяви додаються:

1. Копія доручення, у разі подання заяви представником.

Наданий для отримання адміністративної послуги пакет документів залишається в архіві відділу.

Два екземпляри паспорта інформаційної фасадної вивіски повертаються заявнику.

За умови подання повного комплекту документів, з дня реєстрації заяви на протязі 10 робочих днів Ви отримаєте два екземпляра паспортів інформаційної фасадної вивіски, погоджених мокрим штампом на титульній сторінці паспорта та візуалізації вивіски на фасаді, або висновок про відмову у погодженні із зазначенням причин.

У випадках необхідності додаткового вивчення звернення, термін виконання даної послуги може складати до 30 календарних днів з дня подання суб'єктом звернення заяви та документів, необхідних для отримання послуги (стаття 6-1 Закону України «Про охорону культурної спадщини», стаття 10 Закону України «Про адміністративні послуги»).

В разі виникнення додаткових питань, звертайтесь в Центр надання адміністративних послуг Чернівецької міської ради: м.Чернівці, вул. Героїв Майдану,7, телефон для довідок: 50-90-90. Також у філію ЦНАП «Садгора» за адресою: м.Чернівці, вул.І.Підкови,2 (1 поверх), довідки за телефонами: 563-554; 560-540.

Прийомні дні:

Понеділок, середа – з 09.00 до 18.00 год.

Вівторок, четвер – з 09.00 до 20.00 год.

П'ятниця,субота – з 09.00 до 17.00 год.

Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: У Рівненській області ...
Наступна новина: Проведення гідравлічних ...

КОМЕНТАРІ