Чернівці: До виконавчих органів міської ради за перших три місяці 2017 року надійшло 1815 звернення громадян

Чернівці: До виконавчих органів міської ради за перших три місяці 2017 року надійшло 1815 звернення громадян

06.04.17 08:08 0 498
За три місяці 2017 року до виконавчих органів міської ради надійшло 1815 звернення громадян. З них: усних – 133 (а саме: на особистих прийомах керівництва міської ради – 119, по телефону – 14), письмових – 1485, на електронну пошту 197 (з яких 145 надійшло у розділ «Електронні петиції»).

Через органи влади надійшло – 657 звернень. З них: з урядової лінії Кабінету Міністрів України – 582, з Чернівецької обласної адміністрації та Чернівецької обласної ради – 66, з прокуратури міста та області – 9.

За три місяці 2017 року на особистому прийомі міського голови прийнято – 90 громадян, заступників міського голови – 29 громадян.

На виконання Закону України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та вимог Системи управління якістю посилено контроль за виконанням доручень, вирішенням порушених у зверненнях громадян питань, за проведенням особистого прийому громадян.

Міською радою через відділ звернень громадян міської ради проводиться аналіз звернень громадян з метою вивчення причин, що їх породжують, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують постійного вирішення. Також відділом звернень громадян міської ради налагоджено дієвий контроль за термінами та якістю розгляду звернень громадян, депутатських звернень в усіх виконавчих органах міської ради.

Інформаційно-консультативні послуги, надані членам територіальної громади відділом звернень громадян міської ради

за три місяці 2017 року надано 1815 інформаційно-консультативних послуг мешканцям міста з наступних питань:

? утримання житлового фонду, його ремонту, будівництва житла, проведення добудови, перепланування квартир

298

? соціального захисту, надання матеріальної допомоги, виплати боргів по зарплаті, надання субсидій

132

? благоустрою, прибирання вулиць, ремонт доріг

327

? поліпшення житлових умов, надання житла

89

? торгівлі, побуту та оренди приміщень

36

? працевлаштування

27

? земельних відносин

90

? транспортного обслуговування

95

? освітлення вулиць, будинків всього:

21

? водопостачання, витоки всього:

12

? встановлення, відключення телефонів

13

? борги за комунальні послуги

4

? опалення, встановлення індивідуального опалення

29

? газифікація, газопостачання, заміни газових колонок, плит

7

? тарифи оплати комунальних послуг

356

? охорони здоров'я

24

? інші питання

255

? ІНФОРМАЦІЙНІ ЗАПИТИ

70

ВІДКРИТЕ МІСТО

ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Порівняльна таблиця по зверненням громадян

Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: В Тернополі депутати ...
Наступна новина: Закарпаття: прокуратура ...

КОМЕНТАРІ