Окремий блок розглянутих питань стосувався шляхів збільшення надходжень від реклами, формування ціни рекламної площі, можливостей кооперації зусиль в рекламній сфері. Своїм досвідом ділився Валерій Горобець, медіа-тренер, експерт спільної програми ЄС та РЄ «Зміцнення інформаційного суспільства в Україні», редактор Новотроїцької районної газети «Трудова слава» (Херсонська область), Заслужений журналіст України.
Тренінг проводиться Тернопільський прес-клубом у рамках проекту «Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності» при підтримці “Українського медійного проекту” (У-Медіа), що реалізується Інтерньюз в Україні та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).
Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Чернівці: У рамках ...
Наступна новина: Вінниччина одна із 2-х ...