Чернівці: Процедура державної реєстрації речових прав на земельні ділянки,зареєстровані до січня 2013 року

Чернівці: Процедура державної реєстрації речових прав на земельні ділянки,зареєстровані до січня 2013 року

12.04.17 10:07 0 470
ЦНАП інформує про процедуру державної реєстрації речових прав на земельні ділянки, зареєстровані до січня 2013 року, з видачею документа, що посвідчує право власності.

Ця покрокова схема описує процедуру реєстрації права власності на зареєстровані земельні ділянки. Вам слід користуватися цією схемою, якщо Вашій земельній ділянці вже присвоєно кадастровий номер.

Зверніть увагу!

Раніше права на землю реєструвалися державними органами земельних ресурсів із присвоєнням ділянці кадастрового номеру та видачою державного акту на право приватної власності на землю. Починаючи з 2013 року цей порядок реєстрації вже не застосовується. З 2013 року реєстрацією прав опікувалася Державна реєстраційна служба і нотаріуси під час оформлення договорів, а з травня 2016 органи місцевого самоврядування замінили реєстраційну службу. На підтвердження державної реєстрації права видається не державний акт чи свідоцтво, а витяг з Державного реєстру прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Важливо!

Якщо Ви не плануєте найближчим часом здійснювати які-небудь цивільно-правові операції із земельною ділянкою (продавати, дарувати, передавати у оренду тощо), то нагальної потреби у перереєстрації прав на земельну ділянку немає. Ви зможете здійснити її у майбутньому, коли така потреба виникне – у цьому разі реєстрацію права власності, що виникло до 1 січня 2013 року, перед вчиненням певної нотаріальної дії зможе здійснити нотаріус.

КРОК 1

Ретельно підготуйте документи, які знадобляться Вам для реєстрації права власності на земельну ділянку у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. А саме:

-Документ, що посвідчує особу заявника (паспорт громадянина України, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або документ, що його заміняє);

-реєстраційний номер облікової картки платника податку згідно з Державним реєстром фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційний код) (крім випадків, коли особа через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України);

-документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення права власності на земельну ділянку (державний акт на право власності на земельну ділянку, договір купівлі-продажу, дарування, рішення суду).

КРОК 2

Зверніться до Центру надання адміністративних послуг за адресою Героїв Майдану 7 чи Івана Підкови 2 для подачі документів необхідних для реєстрації адміністратору Центру.

Важливо!

Адміністратор має видати Вам картку прийому заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень.

КРОК 3

Загальний строк проведення державної реєстрації права власності має складати 5 робочих днів. Орган державної реєстрації прав у день прийняття рішення про державну реєстрацію видасть Вам витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на якому будуть зазначатися відомості про земельну ділянку, власника, реєстраційний номер об'єкта в реєстрі, а також підпис і печатка реєстратора який провів дану дію.

Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: 12 квітня у Житомирі ...
Наступна новина: Представників ОТГ ...

КОМЕНТАРІ