Чернівці: Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця,що містяться в ЄДР

Чернівці: Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця,що містяться в ЄДР

20.04.17 10:32 0 168
Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) – єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи.

Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб – підприємців з Єдиного державного реєстру. Заявник несе особисту відповідальність за подані ним відомості до ЄДР, відповідно до статті 35 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».

Для реєстрації змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі необхідно подати такі документи:

1) заява про державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі (форма №11);

2) документ про сплату адміністративного збору – у випадках, передбачених цим Законом;

3) копія довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки – у разі внесення змін, пов'язаних із зміною реєстраційного номера облікової картки платника податків;

4) копія першої сторінки паспорта та сторінки з відміткою про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта – у разі внесення змін, пов'язаних із зміною серії та номера паспорта, – для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред'являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання.

У разі подання документів, крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі, представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

За проведення державної реєстрації змін до відомостей про прізвище, ім'я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця сплачується адміністративний збір у розмірі 0,1 мінімальної заробітної плати.

Державна реєстрація змін до відомостей у скорочені строки проводиться виключно за бажанням заявника у разі внесення ним додатково до адміністративного збору відповідної плати:

у подвійному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом шести годин після надходження документів;

у п'ятикратному розмірі адміністративного збору – за проведення державної реєстрації змін до відомостей протягом двох годин після надходження документів.

Адміністративний збір справляється у відповідному розмірі мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 01 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії, та округлюється до найближчих

10 гривень.

Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.

Для подачі документів на реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі, заявник на свій розсуд може звертатись в Центр надання адміністративних послуг Чернівецької міської ради

(м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,7; філія ЦНАП «Садгора», вул. І. Підкови,2; Телефони для довідок: 50-90-71; 50-90-75; 56-35-54; 56-05-40)

або у відділ реєстрації юридичних осіб та ФОП юридичного управління Чернівецької міської ради, ( м. Чернівці, вул. Б. Хмельницького,64 А; Телефони для довідок: 57-82-16; 52-21-39 ) також до інших реєстраторів чи нотаріусів в межах області.

Примітка:

Форми всіх заяв можна роздрукувати з Наказу Міністерства Юстиції №3268/5 від 18.11.2016 року.

В ЦНАПі всі бланки заяв для проведення реєстраційних дій знаходяться у вільному доступі на стенді.

Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Біля магазину ...
Наступна новина: В Житомирській області 100 ...

КОМЕНТАРІ