Кілька років тому велися гарячі суперечки на тему того, чи вдасться мобільним пристроям захопити інтернет чи ні. Зараз вже ні для кого ні секрет, що це у них вийшло. Мобільні пристрої стали зручні для перегляду сайтів, ну а спочатку для цього планувалися планшети. Якщо дивитися на статистику відвідування сайтів - то можна сказати, що в середньому, 60 % відвідувачів припадає саме на мобільні пристрої. За цей час, всі поважаючі себе компанії вже обзавелися мобільною версією сайту або ж адаптували верстку своїх сайтів для комфортного перегляду на мобільних пристроях. Наступний логічний етап - обзавестися мобільним додатком (до речі, замовити його можна тут).
Мобільний додаток - це не тільки зручним для користувачів, але ще і є статусною річчю. Зараз, поки він не став трендом, але це особливо актуально. Маючи мобільний додаток, ви не тільки захоплює великий пласт потенційних клієнтів, але і підвищуєте впізнаваність свого бренду, довіру до нього. Не кажучи вже про те, що при установці вашого додатку, людина усвідомлено, стає вашим постійним клієнтом, а це мета No1 для будь-якої компанії.
Швидкість поширення пристроїв на базі iOs, Android, просто вражає. Сьогодні з Android-market і AppStore вже завантажено близько мільярда додатків і в зв'язку з здешевленням і доступністю смартфонів кількість споживачів буде зростати.
Для чого використовуються додатки?
Гаджети та віджети, різні ігри та розваги, оригінальні проекти, мобільні версії служб - все це необхідно власнику мобільного пристрою на iOs та Android. Додатки переслідують, як мінімум, дві явні цілі: не дати власнику нудьгувати і полегшити побут. Це доступ до інтернет-магазинів, банківського рахунку, можливість дізнатися новини і погоду, почитати сайт, книгу або журнал, поспілкуватися з друзями, пограти і багато-багато іншого.
Додатки, які виправдовують очікування
Звичайно, щоб отримати якісний продукт, недостатньо просто ідеї. Важливо зробити послугу зручною, швидкою, безпечною, зрозумілою і стабільно працюючою. Особливо це стосується додатків, взаємодіючих з інтернетом. Для контролю перед випуском проводяться тестування всіх систем.
Етапи створення мобільного застосування
- Визначаємо соціально-демографічний вік аудиторії і маркетингові завдання;
- Визначаємо найбільш підходящу платформу, для якої необхідний додаток;
- Розробляємо концепцію і механізм залучення аудиторії;
- Формуємо технічне завдання з урахуванням побажань клієнта, формуємо сценарії використання;
- Проектуємо ефективний інтерфейс;
- Коригуємо інтерфейс, формуємо остаточний дизайн;
- Верстка дизайну;
- Програмування необхідного функціоналу;
- Тестування на предмет можливих помилок;
- Остаточне налагодження;
- Реєстрація в необхідних магазинах;
- Реліз мобільного застосування, розміщення в магазині;
- Розширення функціоналу;
- Випуск оновлень;
- Готуємо додаток для просування;
- Залучаємо цільову аудиторію;
- Здійснюємо взаємодію з користувачами;
- Подальший розвиток і просування;
- Збільшуємо кількість користувачів.