Мобільний додаток - це просто

Мобільний додаток - це просто

15.05.17 10:39 0 1070

Кілька років тому велися гарячі суперечки на тему того, чи вдасться мобільним пристроям захопити інтернет чи ні. Зараз вже ні для кого ні секрет, що це у них вийшло. Мобільні пристрої стали зручні для перегляду сайтів, ну а спочатку для цього планувалися планшети. Якщо дивитися на статистику відвідування сайтів - то можна сказати, що в середньому, 60 % відвідувачів припадає саме на мобільні пристрої. За цей час, всі поважаючі себе компанії вже обзавелися мобільною версією сайту або ж адаптували верстку своїх сайтів для комфортного перегляду на мобільних пристроях. Наступний логічний етап - обзавестися мобільним додатком (до речі, замовити його можна тут).

Мобільний додаток - це не тільки зручним для користувачів, але ще і є статусною річчю. Зараз, поки він не став трендом, але це особливо актуально. Маючи мобільний додаток, ви не тільки захоплює великий пласт потенційних клієнтів, але і підвищуєте впізнаваність свого бренду, довіру до нього. Не кажучи вже про те, що при установці вашого додатку, людина усвідомлено, стає вашим постійним клієнтом, а це мета No1 для будь-якої компанії.

Швидкість поширення пристроїв на базі iOs, Android, просто вражає. Сьогодні з Android-market і AppStore вже завантажено близько мільярда додатків і в зв'язку з здешевленням і доступністю смартфонів кількість споживачів буде зростати.

Для чого використовуються додатки?

Гаджети та віджети, різні ігри та розваги, оригінальні проекти, мобільні версії служб - все це необхідно власнику мобільного пристрою на iOs та Android. Додатки переслідують, як мінімум, дві явні цілі: не дати власнику нудьгувати і полегшити побут. Це доступ до інтернет-магазинів, банківського рахунку, можливість дізнатися новини і погоду, почитати сайт, книгу або журнал, поспілкуватися з друзями, пограти і багато-багато іншого.

Додатки, які виправдовують очікування

Звичайно, щоб отримати якісний продукт, недостатньо просто ідеї. Важливо зробити послугу зручною, швидкою, безпечною, зрозумілою і стабільно працюючою. Особливо це стосується додатків, взаємодіючих з інтернетом. Для контролю перед випуском проводяться тестування всіх систем.

Етапи створення мобільного застосування

  • Визначаємо соціально-демографічний вік аудиторії і маркетингові завдання;
  • Визначаємо найбільш підходящу платформу, для якої необхідний додаток;
  • Розробляємо концепцію і механізм залучення аудиторії;
  • Формуємо технічне завдання з урахуванням побажань клієнта, формуємо сценарії використання;
  • Проектуємо ефективний інтерфейс;
  • Коригуємо інтерфейс, формуємо остаточний дизайн;
  • Верстка дизайну;
  • Програмування необхідного функціоналу;
  • Тестування на предмет можливих помилок;
  • Остаточне налагодження;
  • Реєстрація в необхідних магазинах;
  • Реліз мобільного застосування, розміщення в магазині;
  • Розширення функціоналу;
  • Випуск оновлень;
  • Готуємо додаток для просування;
  • Залучаємо цільову аудиторію;
  • Здійснюємо взаємодію з користувачами;
  • Подальший розвиток і просування;
  • Збільшуємо кількість користувачів.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)

КОМЕНТАРІ