Проект розрахований так, щоби по цій вулиці пустити маршрутні мікроавтобуси, які б довозили майже до самого пляжу. Також з проїжджої частини «прибирають» пішоходів і велосипедистів, передбачаючи для них окремі доріжки.
Оскільки в цього проекту серед громадськості є як активні прихильники, так і критики, Чернігівський міський голова Владислав Атрошенко пояснив свою позицію щодо планування ремонту вул. Берегової на засіданні виконкому міської ради 11 травня:
- Досвідчені будівельники підтвердять, що для спорудження доріг чернігівські ґрунти є чи не найгіршими. В нас пісок, який постійно «пливе». І через цей рух піску дорога також руйнується. Для того, щоб вона збереглася більший термін, її треба «закувати» в бордюри. А далі – СНІПи і їх вимоги.
Якщо є 2 бордюри, то мінімальна ширина дороги, по якій будуть їздити мікроавтобуси, закладається 3,3 м. Якщо у 2 сторони – це 6,6 м. Плюс дві ширини бордюрів по 18 см. Плюс 2,25 – ширина пішохідної доріжки, яка там за таких умов необхідна. За нормативами, її ширина має бути кратною 75 см. На пляж ідуть родинами, так що тротуар у півтора метри, очевидно, все-таки недостатній. Також передбачена велодоріжка шириною 2 м. Теоретично – це доріжка для руху в один бік, бо для двобічної потрібно 3 м. Тобто ми її все-таки звузили на 1 м, розраховуючи, що цього буде достатньо. Згідно з нормативами, вело доріжка має відділятися від проїжджої частини газоном, тут він передбачений мінімальний – 50 см. І плюс ця доріжка «відбивається» бордюром у 8 см.
Якщо все це скласти, ми отримуємо 11 м 79 см ширину цієї дороги, вужчою за яку вона без зміни призначення бути не може. Бо це нормативні показники. Ви можете щодо них задати питання проектній організації, вона відкрита до діалогу.
Стосовно ціни. Я доручаю оприлюднити як проект, так і кошторис – аби у всіх була можливість також звернутися до фахівців і перевірити ціну на ті роботи, які там плануються.
Маю також уточнити, що оскільки «Укрсівербуд» там планує відновити будівельні роботи на своєму колись покинутому об'єкті – спорткомплексі з басейном, тобто по цій дорозі буде рухатися важка техніка, то на відрізку вул. Берегової до цього будівельного майданчику ми поки що будемо класти тільки чорновий асфальт. А вже з цієї точки буде чистова дорога. У проекті врахований чистовий асфальт, але його на 100%, я думаю, закінчимо в 2019 році.
Я повторюю те, що казав і при обговоренні цього ремонту з проектантами: для мене як для мера ця дорога найменш цікава. Активно нею будуть користуватися 5 місяців на рік. І, може, дійсно краще спрямувати ці кошти на Київську або Рокоссовського, якщо буде таке наполягання. Єдине: хто протестує проти цього ремонту, ви публічно назвіться громадськості, щоб десятки тисяч чернігівців, які хочуть цю дорогу, знали, через кого її не буде. Я не виключаю, що за вашим наполяганням ми переадресуємо ці кошти і Берегова залишиться в тому стані, в якому зараз є. Я й до цього готовий, але не впевнений, що так буде краще.
Для мене доцільність ремонту вул. Берегової пов'язана з тим, що зараз завершуються роботи з реконструкції на такому досить важливому інфраструктурному об'єкті, як міський пляж. Ремонт під'їзної дороги до нього зробить цей оновлений об'єкт більш цілісним і зручнішим для чернігівців. Ми хочемо на прохання громадян довозити їх комфортно ближче до пляжу на автобусі. Якщо виходити з таких міркувань, то ці видатки потрібні, - сказав Владислав Атрошенко. */blockquote
Завантажити документи в гарній якості
Прес-служба Чернігівської міської ради
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Тернополі розпорядження ...
Наступна новина: Регіональна комісія ...