За його словами, навантаження, які лягають на дороги, – непропорційні. Адже вага вантажу транспортних засобів може сягати 50-60 тонн, тоді як раніше, коли ці дороги будувалися, дозволялося лише перевозити вагу у 10 тонн. Як наслідок, тепер дороги не можуть витримати навантаження, яке на них лягає, а відтак руйнуються.
«Нині без реального ремонту доріг, в даному випадку без ремонту з відповідною основою, нам не обійтися. Саме тому ми ще торік поставили собі за мету розпочати етап реконструкції та будівництва доріг на території області. Пріоритетними на Тернопільщині визначили дві дороги – траса М-19 «Тернопіль-Дубно» та траса Н-02 «Львів-Тернопіль». Власне, цього року заплановано спрямувати на ремонт доріг за цими напрямками близько 500 млн. грн. державних коштів», – зазначив Степан Барна.
При цьому він зауважив, що, крім державних коштів, в області працюють над залученням й кредитних коштів Європейського Союзу на умовах співфінансування. «Зокрема, цього року маємо отримати 148 млн. грн. кредитних коштів з умовою співфінансування 10%. Тобто 15 мільйонів гривень маємо залучити силами місцевих бюджетів. Ще одне із важливих джерел фінансування – це кошти від перевиконання митного збору. Таким чином, моє завдання, щоб цього року ми повноцінно завершили реконструкцію дороги Тернопіль-Дубно. Водночас для мене принциповими є якість будівництва доріг, контроль за виконанням робіт з боку громадського сектора, а також гарантія виконання цих робіт фірмою-підрядником, якою є «Техно-Буд-Центр», – підкреслив Степан Барна.
Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Тернопіллі умови виходу ...
Наступна новина: Житомирські спортсмени ...