"Авторозсилки - це зручна функція для оперативної взаємодії з клієнтами по великому колу питань. Наприклад, відразу після підписки на розсилку, запускається ланцюжок листів, які йдуть в заданий час з певними проміжками. Тим самим, ви можете навчити читачів роботі з вашим сервісом, або пояснити як зробити замовлення в вашому інтернет-магазині та багато іншого", - розповідає редактор порталу markintalk.ru, на якому можна детально прочитати що таке автоматичне розсилання email і як вибрати сервіс.
Авторозсилка - це відправка email, при настанні якої-небудь із заданих подій. Такою подією може бути:
- відкриття листи;
- підписка в адресну базу;
- клік по посиланню в попередньому повідомленні.
На одну подію ви можете налаштувати відправку кількох сповіщень із заданим проміжком часу після його настання. Наприклад, подія "підписка". Відразу ж після її підтвердження відправляється перший лист. Через день - другий, через два дні - третій і т. д.
За допомогою сервісу розсилки ви зможете налаштувати автоматичну відправку листа для:
- вітання ваших читачів при підписці;
- побудови welcome-ланцюжків;
- заохочення підписки корисним контентом (книгою, посиланням на вебінар, порадою);
- відправки детальної відповіді тим, хто відкрив ваш анонс і т. д.
Автоматична розсилка листів за допомогою спеціального програмного забезпечення дозволяє заощадити час компаніям, які ведуть переписку з великими групами користувачів. Email-маркетинг - це один з дієвих методів донести актуальну інформацію до своєї аудиторії. Тому програма для автоматичної розсилки повідомлень користується заслуженим попитом у сучасних організацій. Серед переваг її використання:
- зручність роботи з сервісом, інтуїтивно зрозумілі робочі інструменти;
- можливість звертатися до читачів по імені;
- висока швидкість доставки відправлень, актуальних оновлень;
- докладні дані результатів розсилки.
Автоматична відправка пошти, буде потужним методом для роботи з електронною поштою, дозволяє встановлювати і контролювати розклад для запуску відправки повідомлень. Гнучкі можливості налаштувань основних інструментів. Є можливість вивчати статистичну інформацію: скільки з'явилося нових читачів, скільки відписатися. Авторозсилка листів, допомагаючи здійснювати масову відправку актуальних повідомлень, є незамінним інструментом для сучасних інфобізнесменов.