SMM: величезні перспективи вашої компанії!

SMM: величезні перспективи вашої компанії!

18.06.17 16:48 0 1534

Просування в соціальних мережах в даний час - це дуже популярний інструмент маркетингових комунікацій в світі. Однак в Україні цьому явищу поки приділяють мало уваги. Можливо одна з причин - це небажання в силу певних обставин вкладати гроші в довгострокові проекти, яким, поза сумнівом, є маркетинг в соціальних мережах (SMM).

Не виключено також, що бізнес ще до кінця не усвідомив всі можливості розвитку соціальних мереж, хоча вони вже зарекомендували себе з кращого боку. Адже при правильному використанні SMM відкриваються величезні перспективи. До речі, в Україні замовити SMM просування можна в харківському маркетинговому агентстві Alex-it.pro.

За кордоном присутність бренду в соціальних мережах - це невід'ємний атрибут маркетингової політики компанії. Такі відомі фірми, як Dell, Pepsi, Ів Роше, Імперія Піци, Renault, Starbucks та багато інших зуміли домогтися чудових результатів.

Цілі SMM

Соціальні мережі потрібно використовувати для:

  • Просування товару або послуги;
  • Позиціонування компанії на ринку;
  • Таргетингової комунікації з аудиторією;
  • Створення позитивного образу компанії і нівелювання негативу;
  • Взаємодії з цільовою аудиторією;
  • Управління репутацією бренда;
  • Збору інформації та думки аудиторії про компанію;
  • Збільшення обсягів продажів;
  • Допомоги аудиторії при проведенні різноманітних маркетингових кампаній.

Просування в соціальних мережах передбачає для компанії крок, який дозволяє вийти за рамки корпоративного сайту. Стандартні канали маркетингових комунікацій створюють лише односторонній потік інформації, в той час як соціальні мережі дозволяють обмінюватися інформацією. Завдяки цьому інструменту Ви можете дізнатися не тільки, як поводиться споживач Вашої продукції, а й чому він діє саме таким чином.

Переваги SMM

Плюсами просування в соціальних мережах є:

  • Інтеграція соціальних мереж з корпоративним сайтом і внутрішніми бізнес-процесами;
  • Активна робота з запитами клієнтів;
  • Моніторинг думок про Вашу компанію і конкурентів;
  • Створення активної аудиторії, де користувачі генерують ідеї;
  • Аналіз поведінки користувачів і їх внесення в Вашу корпоративну систему;
  • Пошук потенційних клієнтів;
  • Розвиток стійких відносин між клієнтами і Вашою компанією;
  • Моніторинг ефективності результатів.

Просування веб-сайту в соціальних мережах - це чітко вивірена, складна стратегія, при якій користувачів залучаються до спілкування, знижуються витрати фірми і відбувається пошук нестандартних нових ідей розвитку бізнесу.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Наступна новина: Міжнародні морські ...

КОМЕНТАРІ