ТОП-5 SEO трендів 2017 року

ТОП-5 SEO трендів 2017 року

29.06.17 20:50 0 1461

Тільки ледачий сьогодні не говорить про останні тенденції пошукової оптимізації, але головне питання в тому, наскільки обгрунтовані ці міркування. У статті ми не збираємося «ворожити на кавовій гущі». Проаналізувавши безліч думок експертів, ми вирішили представити вам головні тенденції, які вже стали реаліями для SEO-фахівців. Що ж чекає пошукову оптимізацію в майбутньому? Про це нам розповість співробітник компанії https://seomasters.com.ua/, яка займається просуванням в Одесі.

У світі SEO та інтернет-маркетингу зміни - це добре до тих пір, поки ви залишаєтеся в темі. У нашому випадку потрібно «запитати сто сеошників і отримати сто відповідей». Звичайно, в числах ми трохи перебільшуємо, але суть залишається незмінною - скільки людей, стільки й думок. Вся принадність і складність SEO-індустрії заключається в тому, що тут немає будь-якої визначеності.

Чи будуть такі роки ерою голосового пошуку? Або ж настав той час, коли штучний інтелект назавжди змінить світ просування в пошукових системах, яким ми знали його до цього. Чи урізноманітнюють компанії джерела трафіку в рамках цілісної стратегії? Чи змінять оптимізацію такі технології, як асистенти Cortana, Siri; Internet of Things?

Що ж необхідно знати про SEO, щоб генерувати більше трафіку та лідів, одночасно залишаючись попереду своїх конкурентів? Далі ми навели список деяких тенденцій пошукового просування, які очікували побачити експерти в цьому році, і не помилилися:

Мобільний формат

Мабуть, всім без виключення доводилося мати гіркий досвід «спілкування» з вебсайтами, які «не товаришують» із мобільними пристроями. Скільки зайвого часу і нервів ви витратили на прочитання тексту подібних сторінок? А перехід по посиланнях взагалі стає завданням з розряду «місія нездійсненна».

З урахуванням того, що 80 % користувачів здійснюють дії в інтернеті саме з мобільних пристроїв, як ніколи актуально звучить питання про "мобілізацію" сайтів.

Багато вже адаптувалися до мобільного формату, який отримав офіційну назву "веб-сторінки, адаптовані під мобільний формат (Accelerated mobile pages або скорочено AMP). Це технологія, яка дозволяє миттєво завантажувати веб-сторінки на мобільних пристроях. Ми вже знаємо, що Гугл в захваті від AMP і чорним по білому закликає всіх до використання цього тренду. Також в цьому році він запускає mobile-first індекс. Це означає, що при ранжируванні вашого веб-сайту в першу чергу буде оцінюватися його мобільна версія.

Вищевказана інформація дозволяє припустити, що високі позиції в пошукових системах будуть асоціюватися з поняттям "mobile friendly".

Штучний інтелект вже в SEO

Революціонер пошукового ранжирування сайтів - штучний інтелект або як його називають наші друзі з Заходу AI (Artificial Intelligence). Напевно, ви вже чули про RankBrain від Google - самонавчальний штучний інтелект, який вже встиг змінити підхід до оптимізації сайтів (на практиці це означає, що ваші тексти повинні бути написані простою зрозумілою мовою). Відтепер Google може аналізувати релевантність сторінки по певних запитах навіть якщо її контент їх не містить.

Вже протягом 12 місяців експерти очікують зростання числа компаній, які почнуть адаптуватися під новий пошуковий алгоритм.

Schema.org - необхідний елемент коду вашого веб-сайту

Якщо ви ще не знаєте, що таке schema.org, то зараз прийшов час познайомитися з нею ближче. Ця форма оптимізації сайту є 1-м з найбільш потужних, але в той же час і найменш використовуваних прийомів SEO, які сьогодні доступні. Schema допомагає пошуковим системам краще розуміти і отримувати ключову інформацію з веб-сайтів, а також покращувати результати пошуку. Фактично Schema - це код, який ви розміщуєте на своєму сайті, щоб допомогти пошуковикам видавати користувачам найбільш інформативні результати.

Додавання мікророзмітки на сайт - це далеко не найскладніше завдання, але все ж, для цього необхідно знати код. Якщо ви не володієте такими навичками, радимо звернутися до розробника.

Голосовий пошук

Не перший рік ви знайомі з цією функцією і, напевно, вона є у вашому телефоні. Alexa від Amazon, Now від Google, а також Siri від Apple вже давно дають користувачам можливість поставити запитання за допомогою голосу та отримати на нього відповідь або в усній формі, або у вигляді сторінки пошукових результатів. Але в 2017 даний вид пошуку обіцяє стати глобальним явищем, яке тягне за собою:

  • оптимізацію структури контенту під формати готових відповідей, які будуть використовувати пошукові системи;
  • нові типи ключових слів;
  • необхідність стежити за загальним об'ємом, не обмежуючись узагальненою статистикою.

А це означає, що пошукові запити стануть набагато довшими, відповідно веб-сайтам необхідно буде оптимізувати свій контент під нові формати "long tail".

Вже сьогодні 20 % всіх пошукових мобільних запитів - це голосові, а до 2020 року людям буде лінь гуглити вручну в 50 % випадків.

Перехід на HTTРS

Перехід на https - це те, що обов'язково має увійти в список речей, які "необхідно зробити" в 2017 році. Навіть більше, це потрібно було зробити "ще вчора". Робота з безпечного протоколу стала як ніколи важлива в умовах боротьби зі зломами веб-сайтів. Перехід з протоколу http на протокол https також підвищить рейтинг вашого сайту в пошуковій видачі.

Висновки

Для досягнення результатів мало лише одних знань - бути в курсі подій ще не означає процвітати. Щоб не тільки зберегти свої позиції серед конкурентів, але і вийти в лідери, необхідно зуміти впровадити ці тенденції в стратегію розвитку компанії і реалізувати їх.

Очевидно, що у вас відразу промайнула думка «Як це зробити?», але поспіх може зіграти з вами злий жарт в цій справі. Перш ніж діяти, необхідно зрозуміти нинішню ситуацію, яка склалася навколо вас і, виходячи з цього, позначати для себе вектори подальшого розвитку. Тому ми пропонуємо взяти приклад зарубіжних країн, які вже давно користуються SaaS-платформами для аналізу і моніторингу конкурентів в SEO та PPC. Пора перейняти успішний закордонний досвід і почати аналізувати конкурентів, моніторити ситуацію на ринку в режимі реального часу. Так ви завжди будете знати, на яких позиціях перебуваєте ви і ваші прямі конкуренти, бачити свої слабкі місця і суперників.

В умовах очікуваних змін SEO-платформи знайдуть ще більшу популярність. Так як всупереч заявам про «смерть», SEO пророкують глобальний розвиток. Мало того, експерти говорять про те, що більшість змін, починаючи з 2017 року будуть стосуватися саме технічних елементів розвитку (подібних семантичній розмітці сторінки, AMP, автоматизації і т. п.).

Щоб нововведення не застали вас зненацька, стежте за новинами світу інтернет маркетингу!

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Барбекю: Что это такое?
Наступна новина: Тайские сыворотки для лица

КОМЕНТАРІ