Чернівчан найбільше турбують питання утримання житлового фонду та благоустрою

Чернівчан найбільше турбують питання утримання житлового фонду та благоустрою

04.07.17 08:36 0 486
За шість місяців 2017 року до виконавчих органів міської ради надійшло 3342 звернення громадян. З них: усних – 237 (а саме: на особистих прийомах керівництва міської ради – 206, по телефону – 31), письмових – 2768, на електронну пошту 304 (з яких 218 надійшло у розділ «Електронні петиції»).

Через органи влади надійшло – 1021 звернень. З них: з урядової лінії Кабінету Міністрів України – 879, з Чернівецької обласної адміністрації та Чернівецької обласної ради – 126, з прокуратури міста та області -16.

За шість місяців 2017 року на особистому прийомі міського голови прийнято – 147 громадянина, заступників міського голови – 59 громадян.

На виконання Закону України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та вимог Системи управління якістю посилено контроль за виконанням доручень, вирішенням порушених у зверненнях громадян питань, за проведенням особистого прийому громадян.

Міською радою через відділ звернень громадян міської ради проводиться аналіз звернень громадян з метою вивчення причин, що їх породжують, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують постійного вирішення. Також відділом звернень громадян міської ради налагоджено дієвий контроль за термінами та якістю розгляду звернень громадян, депутатських звернень в усіх виконавчих органах міської ради.

Інформаційно-консультативні послуги, надані членам територіальної громади відділом звернень громадян міської ради

За шість місяців 2017 року надано 3342 інформаційно-консультативних послуг мешканцям міста з наступних питань:

? утримання житлового фонду, його ремонту, будівництва житла, проведення добудови, перепланування квартир

675

? соціального захисту, надання матеріальної допомоги, виплати боргів по зарплаті, надання субсидій

233

? благоустрою, прибирання вулиць, ремонт доріг

638

? поліпшення житлових умов, надання житла

160

? торгівлі, побуту та оренди приміщень

76

? працевлаштування

45

? земельних відносин

221

? транспортного обслуговування

157

? освітлення вулиць, будинків всього:

25

? водопостачання, витоки всього:

13

? встановлення, відключення телефонів

16

? борги за комунальні послуги

4

? опалення, встановлення індивідуального опалення

32

? газифікація, газопостачання, заміни газових колонок, плит

8

? тарифи оплати комунальних послуг

482

? охорони здоров'я

44

? інші питання

513

? ІНФОРМАЦІЙНІ ЗАПИТИ

151

ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Згідно затвердженого Рішенням Чернівецької міської ради шостого скликання № 1726 від 25.09.2015 р. Статуту територіальної громади міста Чернівців, з жовтня місяця 2015 року відділом звернень громадян впроваджується практика електронних петиції.

За шість місяців 2017 року на сайт міської ради у рубрику «Електронні петиції» надійшло 237 електронних петицій.

Від початку впровадження практики, відділом звернень громадян зареєстровано:

Всього петицій:

912

Не підтримано і не набрано достатньої (250) кількості голосів:

703

НАБРАЛИ БІЛЬШЕ 250 ГОЛОСІВ

180

НА РОЗГЛЯДІ

0

ОПУБЛІКОВАНО ВІДПОВІДЕЙ на сайті

180

ПРОЕКТ «ВІДКРИТЕ МІСТО»

Згідно підписаного 19 листопада 2014 року меморандуму між Чернівецькою міською радою, товариством «Український Народний Дім в Чернівцях» та Фондом «Східна Європа», Чернівецька міська рада реалізовує проект «Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади».

Станом на 03.07.2017 р. від початку дії проекту на його сайті зареєстровано:

ВСЬОГО ПРОБЛЕМ

1605

З НИХ ВІДКРИТИХ (ще не взяті в роботу)

23

В РОБОТІ

256

ЗАКРИТО (але ще можуть бути взяті в роботу)

33

АРХІВ (вирішено і закрито)

1291

Порівняльна таблиця по зверненням громадян, які надійшли до відділу звернень громадян ЧМР за 2013, 2014, 2015 і 2016, і частково 2017 роки

2013

2014

2015

2016

2017

Всього

4 338

4 214

6 304

7 736

1 815

УСНИХ

778

697

795

621

133

ПИСЬМОВИХ

3 560

3 517

5 509

6 250

1 485

ВІД ОРГАНІВ ВЛАДИ

827

547

1 400

2 245

657

З НИХ:

ГЛКМУ

306

207

1 005

1 996

582

ОДА

477

321

325

208

58

ПРОКУРАТУРА

14

37

64

29

9

Електронні звернення

0

116

267

865

197

З них

ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

0

0

73

565

145

ІНФОРМАЦІЙНІ ЗАПИТИ

123

197

261

423

70

Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ