Через органи влади надійшло – 1021 звернень. З них: з урядової лінії Кабінету Міністрів України – 879, з Чернівецької обласної адміністрації та Чернівецької обласної ради – 126, з прокуратури міста та області -16.
За шість місяців 2017 року на особистому прийомі міського голови прийнято – 147 громадянина, заступників міського голови – 59 громадян.
На виконання Закону України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та вимог Системи управління якістю посилено контроль за виконанням доручень, вирішенням порушених у зверненнях громадян питань, за проведенням особистого прийому громадян.
Міською радою через відділ звернень громадян міської ради проводиться аналіз звернень громадян з метою вивчення причин, що їх породжують, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують постійного вирішення. Також відділом звернень громадян міської ради налагоджено дієвий контроль за термінами та якістю розгляду звернень громадян, депутатських звернень в усіх виконавчих органах міської ради.
Інформаційно-консультативні послуги, надані членам територіальної громади відділом звернень громадян міської ради
За шість місяців 2017 року надано 3342 інформаційно-консультативних послуг мешканцям міста з наступних питань:
? утримання житлового фонду, його ремонту, будівництва житла, проведення добудови, перепланування квартир
675
? соціального захисту, надання матеріальної допомоги, виплати боргів по зарплаті, надання субсидій
233
? благоустрою, прибирання вулиць, ремонт доріг
638
? поліпшення житлових умов, надання житла
160
? торгівлі, побуту та оренди приміщень
76
? працевлаштування
45
? земельних відносин
221
? транспортного обслуговування
157
? освітлення вулиць, будинків всього:
25
? водопостачання, витоки всього:
13
? встановлення, відключення телефонів
16
? борги за комунальні послуги
4
? опалення, встановлення індивідуального опалення
32
? газифікація, газопостачання, заміни газових колонок, плит
8
? тарифи оплати комунальних послуг
482
? охорони здоров'я
44
? інші питання
513
? ІНФОРМАЦІЙНІ ЗАПИТИ
151
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ
Згідно затвердженого Рішенням Чернівецької міської ради шостого скликання № 1726 від 25.09.2015 р. Статуту територіальної громади міста Чернівців, з жовтня місяця 2015 року відділом звернень громадян впроваджується практика електронних петиції.
За шість місяців 2017 року на сайт міської ради у рубрику «Електронні петиції» надійшло 237 електронних петицій.
Від початку впровадження практики, відділом звернень громадян зареєстровано:
Всього петицій:
912
Не підтримано і не набрано достатньої (250) кількості голосів:
703
НАБРАЛИ БІЛЬШЕ 250 ГОЛОСІВ
180
НА РОЗГЛЯДІ
0
ОПУБЛІКОВАНО ВІДПОВІДЕЙ на сайті
180
ПРОЕКТ «ВІДКРИТЕ МІСТО»
Згідно підписаного 19 листопада 2014 року меморандуму між Чернівецькою міською радою, товариством «Український Народний Дім в Чернівцях» та Фондом «Східна Європа», Чернівецька міська рада реалізовує проект «Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади».
Станом на 03.07.2017 р. від початку дії проекту на його сайті зареєстровано:
ВСЬОГО ПРОБЛЕМ
1605
З НИХ ВІДКРИТИХ (ще не взяті в роботу)
23
В РОБОТІ
256
ЗАКРИТО (але ще можуть бути взяті в роботу)
33
АРХІВ (вирішено і закрито)
1291
Порівняльна таблиця по зверненням громадян, які надійшли до відділу звернень громадян ЧМР за 2013, 2014, 2015 і 2016, і частково 2017 роки
2013
2014
2015
2016
2017
Всього
4 338
4 214
6 304
7 736
1 815
УСНИХ
778
697
795
621
133
ПИСЬМОВИХ
3 560
3 517
5 509
6 250
1 485
ВІД ОРГАНІВ ВЛАДИ
827
547
1 400
2 245
657
З НИХ:
ГЛКМУ
306
207
1 005
1 996
582
ОДА
477
321
325
208
58
ПРОКУРАТУРА
14
37
64
29
9
Електронні звернення
0
116
267
865
197
З них
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ
0
0
73
565
145
ІНФОРМАЦІЙНІ ЗАПИТИ
123
197
261
423
70
Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Чернігів перетворює будівлі ...
Наступна новина: Центри правової допомоги та ...