Як відкрити зоомагазин?

Як відкрити зоомагазин?

13.07.17 18:08 0 1656

Сьогоді люди витрачають порівняно не малі кошти на своїх домашніх вихованців. А зі зростанням доходів населення, який в більшій чи меншій мірі спостерігається практично у всіх регіонах нашої країни, ростуть і видатки на утримання домашніх улюбленців. А це означає, що, навіть не дивлячись на зростання конкуренції на ринку зоотоварів, місце під сонцем може знайти кожен. Головне - це завзятість і бажання розвинути даний вид бізнесу.

Але, як і будь-який інший бізнес, зоомагазин вимагає отримання необхідних дозволів, таких як дозвіл на торгівлю, ветеринарну ліцензію і т. д.

Зоомагазини бувають декількох форматів, наприклад:

  • дрібні торгові точки (ларьки);
  • великі зоомагазини;
  • спеціалізовані зоомагазини;
  • інтернет магазини.

Який формат магазину вигідніше відкривати?

Все залежить від того, наскільки правильно вибрано місце його розташування, чи хороший асортимент товарів і чи кваліфіковані продавці.

Звичайно, перед тим, як перейти до рішучих дій по відкриттю зоомагазину буде не зайвим провести деяке маркетингове дослідження. Дослідити прилеглі зоомагазини, подивитися, як вони працюють, який асортимент товарів в них представлений, яка кількість покупців їх відвідує. Буде не зайвим переглянути інформацію на спеціалізованих форумах, так ви зможете дізнатися, що ще хочуть бачити потенційні покупці на полицях зоомагазинів. Втім, перед відкриттям магазину буде важлива вся інформація. Тому, чим більше інформації ви зберете, тим меншим ризикам будете піддані при старті.

Невеликий магазин

Самий незначний по витратам спосіб відкрити зообізнес - це відкриття маленького магазинчика із зоотоварами. Асортимент данної торгової точки краще наповнити кормами, засобами для догляду за тваринами і різними аксесуарами.

Затрати на відкриття даної торгової точки складуть близько 50 000 грн. Окупається такий магазин, як правило, за 1 рік. Але й величезних прибутків в данному випадку очікувати не варто. Тому, власники таких невеликих магазинів, після того, як напрацювали технологію продажів, відкривають ще один і т. д. та починають розвивати цілу мережу.

В невеликих магазинах середня націнка на зоотовари становить 50 %. Але на деякі товари, які дуже рідко купуються націнка може становити 100-150 %.

Великий зоомагазин

Зоомагазин даного формату має широкий асортимент товарів, який починається від широко розповсюджених кормів і закінчується продажем безпосередньо самих тварин. Для відкриття такого широкопрофільного магазину потрібні великі площі (не менше 80 м 2) і зовсім інші витрати (від 250 000 грн). Окупитися такий магазин десь за 2 роки.

Якщо більш детально розглянути асортимент зоомагазину такого формату, то в першому наближенні він виглядає так: корми для тварин, наповнювачі для туалетів, тварини, клітини, будиночки, іграшки та інші аксесуари. Так само повинен бути відділ з продажу ветеринарних препаратів і вітамінів. Що стосується ексклюзивних і тих, які рідко купуються товарів, то їх краще продавати під замовлення. Але даний формат зоомагазину вимагає додаткових дозволів (наприклад, у вас повинні бути документи на всіх тварин, що продаються).

Спеціалізований зоомагазин

Що ж собою представляє даний формат магазину? Сьогодні, наприклад, все більшої популярності набувають акваріумні рибки. Так, ви можете відкрити магазин, який буде спеціалізуватися тільки на продажу акваріумних рибок, самих акваріумів та аксесуарів до них, а також різних лікарських препаратів і кормів для рибок. До того ж можна додатково надавати послуги з виготовлення акваріумів на замовлення, послуги з їх монтажу та обслуговування і т. п.

У разі, коли відкривається вузькоспеціалізований магазин, потрібно постаратися забезпечити в ньому для покупця максимально повний спектр послуг в даній ніші. Тільки так можна завоювати популярність і довіру клієнтів.

Онлайн-магазини

Що стосується Інтернет-магазину з продажу зоотоварів, то краще спершу відкрити реальний магазин. Це пов'язано з тим, що сьогоднішній покупець все ж таки віддає перевагу спершу подивитися на товар, помацати його, а вже потім придбати.

Висновки

Як підсумок, можна сказати, що вибір формату зоомагазину залежить від багатьох факторів, але, на мій погляд, головне, щоб в магазині був хороший асортимент і кваліфіковані працівники. Так, наприклад, тих же самих кормів для тварин існує безліч і в разі відкриття магазину самообслуговування, клієнт може легко помилитися, а це значить, що може захворіти його домашній вихованець. І, як наслідок, цей покупець до Вас вже не повернеться.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Адвокат: Когда и кому он ...
Наступна новина: Яка нижня білизна в моді в ...

КОМЕНТАРІ