Так, з 15 липня 2017 року абітурієнти можуть подати заяву та документи в паперовій формі, якщо в присутності представника приймальної комісії ВНЗ буде перевірена неможливість створення електронногокабінету. За результатами робочого дня приймальна комісія вишу має надсилати до ДП «Інфоресурс» таблицю встановленого зразка з даними вступників.
Рішення було ухвалено, насамперед, для того, щоб заяви встигли подати ті вступники, які вже зараз мають проходити творчі конкурси. Адже через запровадження нового програмного забезпечення зпосиленими вимогами до ідентифікації вступників наразітрапляються окремі випадки відмови в реєстраціїелектронних кабінетів, пов'язані з розбіжностями в реєстраційних даних.
Водночас підкреслюємо, що можливість подання паперових заяв поширюється лише на тих вступників, які через певнінеспівпадінняв системі не можуть зареєструвати електронні кабінети. Якщо ж кабінет уже успішно створено, але є проблеми з подачею заяв, необхідно звернутися до сервісу підтримки з питаньреєстрації (044) 239-86-18, (095) 281-13-54, (067) 551-24-74, (093) 342-38-63.
Також отримати он-лайн консультацію з проблемних питань можна надіславши повідомлення на адреси: ez@inforesurs.gov.ua та/або vstup_2017@mon.gov.ua.
За інформацією ДП «Інфоресурс», наразі в системі ЄДЕБО уже створено 137 тис.748 електроннихкабінетів вступників. Зареєстровано 563 тис. 463 заяви вступників про допуск до участі в конкурсі, з яких в електронній формі подано 348 тис. 819 заяв.
за матеріалами Урядового порталу
Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Вінничині керівнику ...
Наступна новина: За розтрату 290 тис. грн. ...