Звертаємо увагу, що з 1 січня 2017 року максимальний розмір єдиного внеску: 8800 грн (40000 грн х 22%) та 3364 грн за працівника – інваліда (40000 грн х 8,41%). Сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за місяць, у якому отримано дохід (прибуток), тому мінімальна сума єдиного внеску з 1 січня 2017 року становить – 704 грн. (3200 грн х 22%).
Цей платіж, як відомо, сплачується з легальних доходів громадян. Тож позитивна динаміка надходжень ЄСВ напряму залежить від зростання фонду оплати праці та легалізації доходів найманих працівників.
Про це повідомили у Чернівецькій міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: На Вінничині патрульному ...
Наступна новина: Звіт міського голови Сергія ...
Порушення балансу мікробіома порожнини рота,коли ...
Абонентское юридическое обслуживание бизнеса: что нужно знать?
Велосипеди для міста, спорту та відпочинку: як вибрати модель і де купити в Одесі
Як оформити спадщину: строки, документи, порядок дій
Осіння рутина для шкіри без зайвого