Зйомка рекламних роликів: Основні етапи

Зйомка рекламних роликів: Основні етапи

23.07.17 18:40 0 1161

"Реклама - двигун торгівлі", - з цим висловлюванням мало хто сперечатиметься. Хоча дуже часто повторюваний рекламний ролик може і набриднути, але це не скасовує його високу ефективність, саме тому відеозйомка реклами завжди буде затребувана. Виробники товарів і постачальники послуг готові витрачати чималі гроші на створення реклами.

Якісний і оригінальний рекламний ролик, незважаючи на маленький хронометраж, виглядає нітрохи не гірше фільму. Не дарма ж проводяться фестивалі реклами, які відвідує велика кількість любителів такого роду відео. Професійна відеозйомка допомагає рекламі бути барвистою, цікавою і переконливою, а цікавий сюжет захоплює з перших кадрів.

Виробництво будь-якого рекламного ролика складається з декількох етапів про які нам розповість співробітник компанії beaver-lead, яка займається створенням рекламних роликів в Мінську.

Етапи створення рекламного ролика:

  • Підготовка брифа. В ході даного етапу обговорюються продукт, цільова аудиторія і мета створення відео. На підставі отриманої інформації створюється сценарій. Над ним працюють професійні автори протягом декількох тижнів. Готовий сценарій обов'язково узгоджується з замовником. Сьогодні професіонали здатні зняти будь-ролик, навіть дуже складний. Як правило, якість і художня цінність реклами безпосередньо залежить від фінансових можливостей замовника;
  • Кошторис. В нього повинні бути внесені витрати на виплату гонорарів акторам, знімальній групі, закупівлю обладнання та декорацій;
  • Розкадровка. Після того, як кошторис зйомки буде готовий, настає черга розкадровки, без якої відеозйомка буде дуже ускладнена. Розкадрування є низкою кадрів, яка показує все, що глядач повинен побачити в кожному кадрі. На цьому етапі визначаються з можливими напрямками відеозйомки, необхідним обладнанням і майбутнім монтажем;
  • Наступний етап являє собою підбір місця і часу зйомок, кастинг на ролі героїв відеоролика, створення декорацій і узгодження всього цього з замовником;
  • Далі можна переходити до продакшену, тобто до відеозйомки реклами на знімальному майданчику. Відзнятий матеріал очікує постпродакшен, в який входять обробка відео, монтаж, накладення різних спецефектів і звуку.

Готовий ролик з високою роздільною здатністю і чистовим озвученням, а також всі вихідні коди і невикористані матеріали, які залишилися,  передаються замовнику. Також за бажанням клієнта можуть бути підготовлені диски DVD, Blu-ray, або відеоролик може бути опублікований в інтернеті. При виборі студії, якій ви довірите знімати Ваш відеоролик, уважно подивіться портфоліо потенційного виконавця і знайдіть відгуки про неї.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Наступна новина: "+" и "-" чистки лица у ...

КОМЕНТАРІ