Сервіс Clobbi є хмарним сервісом управління підприємства на платформі ERP-системи IT-Enterprise (IT-Enterprise - повнофункціональна ERP, MRPII, MES, APS, EAM, SCM, CRM-система, що охоплює всі сторони діяльності підприємства, а також забезпечує ефективне управління групою підприємств). Більш детально ознайомитися з даним сервісом можна на сайті https://clobbi.com/ru/products/charges/.
Однією з переваг сервісу є той факт, що він реалізований на базі обчислювальних потужностей Microsoft Azure, що дозволяє оптимізувати фінансові витрати, оплачуючи тільки той обсяг ІТ-ресурсів, який був реально задіяний в роботі.
Сервіс Clobbi інтегрується з будь-якими іншими системами за допомогою Web-серівіса.
На сьогоднішній день, колекція продуктів Clobbi налічує сім готових рішень для управління Виробництвом, Продажем, Закупівлями і Витратами, процесами Рекрутинга, управління Персоналом і загальним Менеджментом. Кожен з цих продуктів розроблений кращими фахівцями корпорації IT-Enterprise, спираючись на 28 річний досвід впровадження ERP-систем управління виробництвом в різних областях промисловості.
Користуючись продуктами Clobbi, Ви зможете легко управляти процесами на Вашому підприємстві віддалено і в реальному часі, використовуючи такі підручні пристрої, як:
- смартфон;
- планшет;
- ноутбук;
- стаціонарний комп'ютер.
Це дозволить Вам не втрачати зв'язок з виробничими процесами, попереджати неполадки і проблеми, планувати і дотримуватися термінів, вести комунікацію з Вашими клієнтами, а також, багато іншого, що допоможе Вам ефективно побудувати бізнес-процеси.
Можливості Clobbi
Управління продажами (CRM):
- управління взаємовідносинами з клієнтами;
- управління замовленнями клієнтів.
Керування виробництвом:
- Конструкторська і технологічна подгтовка виробництва;
- Інтеграція з CAD-системами;
- Планування виробництва від випуску продукції до змінних завдань робочого;
- Облік виробництва і переміщення деталей, напівфабрикатів, продукції.
Управління закупівлями:
- Розрахунки дефіциту ресурсів;
- Планування закупівель виходячи з прогнозу дефіциту матеріалів і комплектуючих;
- Картотека договорів.
Управління витратами:
- Формування планової собівартості;
- Калькуляція фактичних витрат на виробництві.
Пошук і підбір персоналу (Рекрутинг):
- Підбір персоналу (управління базою кандидатів, заявками, аналітика);
- Взаємодія з сайтами з пошуку роботи (LinkedIn, HH і ін.);
- Публікація ваканчій в соціальних мережах.
Персонал:
- Формування штатного розкладу;
- Управління кадрами;
- Табельний облік (календар, робочі графіки, фонд робочого часу та ін.);
- Розрахунок заробітної плати.
Менеджмент:
- Управління завданнями;
- Управління проектами;
- Електронний документообіг.