Clobbi - управління підприємством в хмарі

Clobbi - управління підприємством в хмарі

28.07.17 20:50 0 780

Сервіс Clobbi є хмарним сервісом управління підприємства на платформі ERP-системи IT-Enterprise (IT-Enterprise - повнофункціональна ERP, MRPII, MES, APS, EAM, SCM, CRM-система, що охоплює всі сторони діяльності підприємства, а також забезпечує ефективне управління групою підприємств). Більш детально ознайомитися з даним сервісом можна на сайті https://clobbi.com/ru/products/charges/.

Однією з переваг сервісу є той факт, що він реалізований на базі обчислювальних потужностей Microsoft Azure, що дозволяє оптимізувати фінансові витрати, оплачуючи тільки той обсяг ІТ-ресурсів, який був реально задіяний в роботі.

Сервіс Clobbi інтегрується з будь-якими іншими системами за допомогою Web-серівіса.

На сьогоднішній день, колекція продуктів Clobbi налічує сім готових рішень для управління Виробництвом, Продажем, Закупівлями і Витратами, процесами Рекрутинга, управління Персоналом і загальним Менеджментом. Кожен з цих продуктів розроблений кращими фахівцями корпорації IT-Enterprise, спираючись на 28 річний досвід впровадження ERP-систем управління виробництвом в різних областях промисловості.

Користуючись продуктами Clobbi, Ви зможете легко управляти процесами на Вашому підприємстві віддалено і в реальному часі, використовуючи такі підручні пристрої, як:


  • смартфон;

  • планшет;

  • ноутбук;

  • стаціонарний комп'ютер.

Це дозволить Вам не втрачати зв'язок з виробничими процесами, попереджати неполадки і проблеми, планувати і дотримуватися термінів, вести комунікацію з Вашими клієнтами, а також, багато іншого, що допоможе Вам ефективно побудувати бізнес-процеси.

Можливості Clobbi

Управління продажами (CRM):


  • управління взаємовідносинами з клієнтами;

  • управління замовленнями клієнтів.

Керування виробництвом:


  • Конструкторська і технологічна подгтовка виробництва;

  • Інтеграція з CAD-системами;

  • Планування виробництва від випуску продукції до змінних завдань робочого;

  • Облік виробництва і переміщення деталей, напівфабрикатів, продукції.

Управління закупівлями:

  • Розрахунки дефіциту ресурсів;
  • Планування закупівель виходячи з прогнозу дефіциту матеріалів і комплектуючих;
  • Картотека договорів.

Управління витратами:


  • Формування планової собівартості;

  • Калькуляція фактичних витрат на виробництві.

Пошук і підбір персоналу (Рекрутинг):


  • Підбір персоналу (управління базою кандидатів, заявками, аналітика);

  • Взаємодія з сайтами з пошуку роботи (LinkedIn, HH і ін.);

  • Публікація ваканчій в соціальних мережах.

Персонал:


  • Формування штатного розкладу;

  • Управління кадрами;

  • Табельний облік (календар, робочі графіки, фонд робочого часу та ін.);

  • Розрахунок заробітної плати.

Менеджмент:


  • Управління завданнями;

  • Управління проектами;

  • Електронний документообіг.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 6)
Попередня новина: Біткоіни: Що це таке?
Наступна новина: Питна столова вода: ...

КОМЕНТАРІ