Директор департаменту туризму та курортів Іван Ліптуга на Тернопільщині: Брендинг міст – це один із найважливіших інструментів маркетингу територій

Директор департаменту туризму та курортів Іван Ліптуга на Тернопільщині: Брендинг міст – це один із найважливіших інструментів маркетингу територій

29.07.17 16:37 0 208
Туризм є найголоснішим рупором, який можна використовувати для того, щоб звернути увагу на країну в цілому. На цьому наголосив директор департаменту туризму та курортів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Іван Ліптуга під час участі у сьомому засіданні Ради туристичних міст і регіонів України, яке цього разу проходить на Тернопільщині.

«Кожен регіон, кожне місто має свої особливості, але, потрібно працювати над тим, щоб про ці переваги знали ще й за межами цього регіону. Власне, для таких цілей є брендування, що дає розуміння основних цінностей, які потрібно донести до світу. Й тому брендинг міст – це один із найважливіших інструментів маркетингу територій. Зокрема, у нас створюється мережа від національного до регіонального, місцевого та дистанційного туризмів. Щодо останнього, то, наприклад, Буковель, є яскравим взірцем брендування, де вже бренд працює на даний комплекс, і відповідно приносить прибутки», – зауважив Іван Ліптуга.

Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Чернівці: У Клінічному ...
Наступна новина: Сергій Надал: «Дякую ...

КОМЕНТАРІ