«Кожен регіон, кожне місто має свої особливості, але, потрібно працювати над тим, щоб про ці переваги знали ще й за межами цього регіону. Власне, для таких цілей є брендування, що дає розуміння основних цінностей, які потрібно донести до світу. Й тому брендинг міст – це один із найважливіших інструментів маркетингу територій. Зокрема, у нас створюється мережа від національного до регіонального, місцевого та дистанційного туризмів. Щодо останнього, то, наприклад, Буковель, є яскравим взірцем брендування, де вже бренд працює на даний комплекс, і відповідно приносить прибутки», – зауважив Іван Ліптуга.
Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Чернівці: У Клінічному ...
Наступна новина: Сергій Надал: «Дякую ...
Как правильно записать название платформы YouTube на русском
Бани Харькова: от классических традиций до современных spa-форматов
Очаровательная квокка: символ дружелюбия и заботы о природе
Які нюанси потрібно знати про розлучення за заявою одного з подружжя?
ТОП - 5 Секретов по Установке Замков