Яким повинен бути якісний рекламний ролик?

Яким повинен бути якісний рекламний ролик?

02.08.17 09:03 0 1140

У сучасному світі реклама є джерелом інформації для споживачів і важливим маркетинговим інструментом для компаній-виробників, фірм, що надають найрізноманітніші послуги. Реклама проникла в усі сфери діяльності людини і стала невід'ємною частиною її життя. Далі, ми розглянемо що собою представляє якісна реклама і розповість нам про це співробітник студії анімації "MulTeam", в якій безпосередньо можна замовити відеоролик для реклами в Краснодарі.

Якісна реклама: Основні ознаки

  • Якісна реклама відрізняється тим, що вона здатна не тільки привернути увагу споживачів, але і переконати їх в необхідності зробити покупку;
  • Якісний рекламний ролик носить невимушений характер і, разом з тим, відповідає всім етичним і естетичним вимогам, що пред'являються до виробництва відеороликів.

Ключовим моментом створення відеоролика є написання його сценарію, який, в свою чергу, має зробити цей відеоролик яскравим, а рекламований в ньому товар - продаваним, цікавим і незабутнім.

Яким повинен бути сценарій відеоролика?

Якісний сценарій має бути:

  1. Цікавим. Привернути увагу і зацікавити - першочергові завдання, що ставляться перед творцями відеороликів. Погану рекламу нудно дивитися і вона лише дратує глядача. Перегляд хорошого рекламного ролика приносить задоволення. Однак мало зробити ролик візуально красивим, він повинен бути якісним: зайва помпезність і спецефекти можуть затьмарити сам рекламований продукт, чого не повинно ні в якому разі трапитися. У якісному рекламному ролику головне - це товар. Необхідно зробити цікавим саме його;
  2. Який продає. Тобто в рекламному ролику повинні бути чітко позначені продаючі моменти, його переваги перед товарами-конкурентами. Їх легко підкреслити, якщо товар принципово новий. Однак якщо таких немає, їх потрібно обов'язково придумати, постаратися знайти. Товар повинен виглядати привабливим. Подача рекламного матеріали повинна бути оригінальною, можливо навіть креативною;
  3. Запам'ятовуваним. Існує величезна кількість товарів, але у кого купувати, по суті, немає різниці. Тому вирішальну роль у здійсненні покупки грає впізнаваність торгової марки.

Створити якісний рекламний ролик можна лише, поєднуючи всі три аспекти: цікавість, продаваність і запам'ятовуваність відео.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Наступна новина: МОН оприлюднить списки ...

КОМЕНТАРІ