Як відкрити фастфуд: Відповіді на головні питання,які виникають перед ресторатором

Як відкрити фастфуд: Відповіді на головні питання,які виникають перед ресторатором

04.08.17 20:15 0 2610

Хоча фастфуд - це найприбутковіший і не самий витратний бізнес, пов'язаний з громадським харчуванням, перед тим, як відкрити кафе швидкого харчування, потрібно дізнатися чимало тонкощів і хитрощів, які допоможуть Вам уникнути зайвих проблем. Для невеликого ларька, середнього кафе або цілої мережі фастфудів потрібно розробляти повноцінний бізнес-план, в якому необхідно прорахувати всі ризики, розпланувати бюджет, терміни окупності, витрати на всі закупівлі.

Перш ніж почати підшукувати приміщення, найкраще звернутися до маркетологам. Вони проаналізують ринок, розрахують, які клієнти і в якій кількості будуть до Вас приходити, де краще відкрити фастфуд, як залучають клієнтів конкуренти і багато іншого.

Оформляємо документи: Які юридичні питання потрібно вирішити перед відкриттям?

Не варто також забувати і про юридичну сторону питання. Для відкриття будь-якого ресторану, кафе або фаст-фуду потрібно пройти перевірку санепідемстанції, БТІ, пожежної служби. Проект будівлі повинен відповідати нормам, готові страви повинні бути якісними, а кухня - чистою.

Якщо фастфуд буде розташовуватися на першому поверсі житлового будинку, потрібно буде брати дозвіл на відкриття у його жителів, а якщо фастфуд відкривається в будівлі, що представляє історичну цінність, питання відкриття теж повинен бути вирішене з державними службами.

Питання з документацією найкраще вирішувати тоді, коли приміщення орендоване і куплене, і в ньому вже робиться ремонт. За допомогою краще звернутися до досвідченого юриста, щоб на оформлення документів пішло мінімум часу. Так Ви нічого не забудете, заощадите сили, нерви і навіть гроші.

Концепція фастфуду (розробка бренду): Як зробити своєму закладу гучне ім'я?

Фастфуд може бути невеликим або середнім кафе, де можна замовити їжу і сісти за столик, прийти туди з друзями або навіть відсвяткувати свято, так і точкою продажу їжі на вулиці, наприклад, хаткою з випічкою, хот-догами або шаурмою.

Залежно від того, яке місце Ви хочете відкрити, і варто будувати бізнес-план. Але який би варіант Ви не вибрали, важливо попрацювати над впізнаваністю Вашого бренду. Для цього, в першу чергу, варто створити яскравий і унікальний логотип, з використанням кольорів, які не взяли собі інші конкуренти. Важливо придумати девіз, зробити унікальний дизайн.

Якщо Ви плануєте зробити саме кафе, то потрібно подбати про службу доставки їжі додому або видачі її з собою. Посуд і навіть пакети повинні мати фірмове маркування. Реклама Вашого закладу повинна бути хоча б на 3-4 білбордах міста, хорошим варіантом стане промоутер, який буде роздавати флаєри про ваш заклад недалеко від приміщення. Для проведення якісної і продуманої рекламної компанії краще відразу звернутися до досвідчених фахівців.

Закуповуємо обладнання, необхідні меблі, сантехніку

Здавалося б, фастфуд - це заклад, для якого не потрібно великої кількості обладнання. Але це не так, особливо, якщо Ви хочете виділятися серед конкурентів і пропонувати своїм відвідувачам дійсно різноманітне меню. Залежно від страв, які представлені в меню, Вам може знадобитися фритюрница, картоплечистка, овочерізка (для очищення, нарізання картоплі фрі соломкою і обсмажування), скиборізка (для нарізки шинки і ковбас для млинців і гамбургерів), овочерізка для нарізування овочів (огірків, помідорів, капусти для салатів і різних бутербродів). Якщо котлети для гамбургерів Ви плануєте готувати самі, а не закуповувати напівфабрикати, то Вам знадобиться кутер або м'ясорубка, а також апарат для шокової заморозки, де можна буде зберігати будь-які заморожені, і навіть вже приготовані страви. Для того щоб заморожений продукт розігріти або приготувати, Вам потрібно купити таке обладнання, як поверхня для смаження. До речі, в Україні придбати обладнання для фасфуду можна в інтернет-магазині Tsfera.com.ua.

Після того, як обладнання для фастфуду вибрано, варто вибрати меблі. В основному це міцні і легкі стільці і столи, найчастіше з алюмінію. Якщо Ви хочете вигідно виділитися серед конкурентів, можете вибрати більш зручні меблі, фастфуди від цього тільки виграють. Закуповувати посуд в заклади швидкого харчування не треба, адже одноразові пластикові аналоги не б'ються, і їх не потрібно мити. Але задуматися про регулярні поставки стаканчиків, тарілок, вилок, серветок, паперових і целофанових пакетів потрібно заздалегідь. Якщо Ви хочете, щоб на посуді стояв Ваш логотип, варто почати співпрацю з поліграфією, дізнатися, де у Вашому місті найвигідніші оптові розцінки на подібний друк.

Крім перерахованого вище обладнання та інших необхідних речей, відразу продумайте питання вентиляції, каналізації, подачі електроенергії. Як правило, в середніх і великих фастфудах потрібна більш висока потужність, тому потрібно протягувати нові кабелі, спілкуватися з електриками, отримувати дозвіл в спеціальних службах. Не менш важливим обладнанням для фастфуду є кондиціонери та вентиляція.

Вибираємо приміщення: Продумуємо рекламну компанію

Вибрати приміщення під фастфуд складно з маркетингової точки зору. Важливо, щоб будинок перебував в одному з найбільш людних місць міста, бажано в центрі, на вокзалі або недалеко від великого університету або заводу. Вигідно розміщувати фастфуд на першому поверсі, всередині або біля кінотеатру, розважального або торгового центру, великих магазинів.

Для закладу швидкого харчування вигідно, якщо поруч будуть знаходитися фастфуди конкурентів. Адже відвідувачі іншого закладу напевно захочуть дізнатися, що це за нове кафе відкрилося недалеко від такого звичного і вже набридлого фастфуду. Якщо ціни у Вашому кафе будуть трохи нижчі, їжа смачніша, інтер'єр приємніший, а меблі - зручніші, то Ви з легкістю зможете «переманити» у сусіда постійних відвідувачів.

Тому й важливо постійно стежити за своїми конкурентами по всьому місту, дізнаватися їх розцінки, різноманітність меню, помічати недоліки і намагатися їх не повторювати в своєму закладі. Також хороший спосіб привернути до щойно відкритого фастфуду клієнтів - знижки або акції. Наприклад, можливість замовити гамбургер і морозиво і безкоштовно отримати колу. Обов'язково продумайте систему знижок для постійних клієнтів, щоб не втратити інтерес клієнтів через кілька років.

Як утримати клієнта?

Як же зробити так, щоб новий заклад, який відкриється через пару років, не затьмарив Вашу популярність, адже відомо, що кафе приносять прибуток 3-5 років, а фастфуди ще менше. Але тільки, якщо власники не думають про гарну рекламу, смачну їжу, різноманітне меню, зручності для відвідувачів, акції і знижки, мотивації для самих же співробітників, родзинки в дизайні. З кожним роком потрібно підвищувати планку в якості обслуговування клієнтів. Можна вносити в меню нові страви і позбавлятися від тих найменувань, які менш популярні. Варто навіть проводити опитування серед відвідувачів, з метою дізнатися, що нового вони хотіли б бачити у Вашому кафе, їх можна видавати разом з серветками або класти в паперовий пакет з їжею. Важливо постійно стежити за конкурентами, переймати досвід і не повторювати їх помилок.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)

КОМЕНТАРІ