Гарячі клієнти для юристів на потоці

Гарячі клієнти для юристів на потоці

08.08.17 03:07 0 704

Хочу поговорити про мабуть самий дієвий метод юридичного маркетингу. Йтиметься про ліди для юристів і особливості роботи з ними.

Лід: Що це таке?

Лід - це звернення потенційного клієнта з метою отримання юридичної послуги. Заявка містить: телефон, ім'я, опис питання або проблеми звернення. Клієнт, який зветається висловлює свою згоду на те, що фахівець зателефонує йому і проконсультує з проблемного питання.

Як генерувати ліди?

В інтернеті є багато інформації про різні способи генерації лідів. У кожного своя історія. Але і цей процес можна віддати на аутсорс, щоб самостійно не осягати всі тонкощі, адже це цілий окремий проект для професійного маркетолога.

Є ряд сервісів, які відмінно справляються з генерацією лідів і продають їх за цінами від 50 до 450 рублів залежно від регіону, якості та спеціалізації ліда. Досить недорого, якщо враховувати, що вартість одного переходу в Яндекс Директі може доходити до 1500 рублів. При цьому перехід на ваш сайт не дає гарантії отримання контактних даних потенційного клієнта. Як бачимо, реклама в інтернет дорожчає з кожним днем.

Чи гарантує лід отримання платного клієнта?

Згідно з дослідженнями, якісна заявка - дає лише 30 % вірогідності укладення з клієнтом договору на надання платних послуг. Решта 70 % - це якісно надана своєчасна консультація по телефону, а також грамотно проведена первинна консультація в офісі. Таким чином, навіть найякісніша і сама цікава заявка при поганій обробці не гарантує отримання клієнта.

Як же правильно обробляти лід?

Отримавши заявку, потрібно оперативно передзвонити клієнтові. В іншому випадку, клієнт не чекатиме, а відправить запит в іншу компанію.

Зателефонувавши, ви коротко консультуєте клієнта по питанню, не заглиблюючись в подробиці і деталі. При цьому обробка заявок може здійснюватися оператором, що володіє мінімальними юридичними знаннями. Завдання оператора - в ході телефонної бесіди записати людину, яка звернулася, на безкоштовну консультацію в офісі вашої компанії.

Клієнти, записані на безкоштовну консультацію в офісі, розподіляються між практикуючими фахівцями відповідно до спеціалізації. Завдання приймаючого юриста - в ході очної консультації запропонувати клієнту рішення проблеми, укласти договір на надання платних послуг та отримати аванс. Розмір передоплати встановлюється на ваш розсуд.

Безкоштовна консультація мотивує клієнта на покупку платних юридичних послуг - це одна з найбільш дієвих схем залучення клієнтів для правового бізнесу.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Медтехніка: Квантові ...
Наступна новина: На Тернопіллі вирішується ...

КОМЕНТАРІ