Така пропозиція – відмінити прийняте в березні рішення виконкому міської ради про поступове підвищення вартості проїзду – надійшла від двох фракцій: «Демальянс» і «Об'єднання Самопоміч». Міський голова дав висловитися з цього приводу всім, хто мав аргументи. Виступили перевізники, депутати і представники громадського активу міста.
Перевізники доводили, що зі зростанням цін на запчастини, послуги з ремонту, паливо і взагалі все навкруги їх бізнес навіть з новою ціною стає майже нерентабельним. Показовий приклад – нестача в Чернігові водіїв автобусів і тролейбусів, які замість роботи тут за 6-7 тисяч гривень на місяць масово виїжджають працювати за кордон. Також перевізники вкотре повторили, що виконують умови підписаного з міською радою меморандуму, точно дотримуючись графіку. Зокрема, вже встановили GPS-трекери на 100% автобусів, є форма водіїв, у термін після підписання меморандуму на маршрути вийшли 3 нових автобуси, а до кінця року їх має бути 9.
Депутат районної ради Тетяна Романова та інші представники громадськості виклали зауваження до роботи перевізників та міської ради. Вони стосувалися як стану автобусів, так і недостатності відомостей щодо виконання умов меморандуму. Але врешті-решт висновок був таким: «Ми не проти 4.50. Ми за якісне обслуговування».
Владислав Атрошенко заявив, що в цьому він повністю підтримує громадськість.
- У цьому я – ваш прибічник. Зауваження містян по роботі транспортної мережі – є, і це тягне місто назад - сказав він. - Але разом з тим і динаміка є. жодного необладнаного GPS автобуса нема. До речі, я хочу зазначити, що тендер виграний абсолютно реально. Виграла фірма, яка має практику втілення GPS-моніторингу в інших містах України. Не все досконало, але вони реагують на зауваження, виправляють. Навіть замінили сам пристрій у ході впровадження програми.
- Моя суб'єктивна думка як чернігівця: динаміка в тому, щоб перевізники чули чернігівців, є. Чи вони ідеально працюють? Ні, не ідеально. Але чи ми бачимо брудні автобуси на рейсах у суху погоду – ні, після того зауваження я не бачив. Про водіїв без стандартної форми – по деяких є зауваження, але це вже явища одиничні. Якщо порушення графіків автобусного руху відбувається – знову ж таки, відповідна реакція перевізників є. Ще раз кажу, що не ідеально. Але є економічна складова і є загальноукраїнська ситуація з цінами на перевезення. Виходячи з цих позицій я не вбачаю що з боку міської влади чи перевізників є дії, неадекватні економічній ситуації, спрямовані на користь тільки перевізників, - додав міський голова.
*/blockquote
Прес-служба Чернігівської міської ради
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: 53% котелень Житомирщини ...
Наступна новина: Степан Барна: Досвід Литви ...