Останнім часом з'являлася інформація в соціальних мережах, а також користувачі громадського електротранспорту зверталися до КП «ЧТУ» з проблемою, що на деяких тролейбусах неможливо було здійснити безготівковий розрахунок.
Після звернень пасажирів, працівниками тролейбусного управління була здійснена перевірка на відповідних маршрутах для виявлення та вирішення даної проблеми. У ході перевірки було встановлено ряд причин, через які іноді неможливо було розрахуватися безготівково:
- деякі наліпки з QR-кодами були пошкоджені через постійне вологе прибирання в тролейбусі;
- деякі елементи зображення на QR-коді були зафарбовані (недобросовісними користувачами електротранспорту);
- у деяких випадках у пасажирів версія мобільного додатку «Приват24» була не актуальна, потрібно було оновити до останньої;
- у деяких випадках потрібно було просто перезавантажити сервіс «Приват24».
У КП "ЧТУ" повідомили, що головною причиною, чому не можливо одразу вирішити питання з заміни наліпки з QR-кодом полягає в тому, що кожна наліпка є унікальною для кожного бортового тролейбусного номеру. Для її виготовлення та заміни потрібен деякий час.
Як розповіла керівник прес-офісу Чернігівського регіонального управління ПриватБанку Марина Молко, банк постійно підтримує зв`язок з КП «ЧТУ». Як тільки тролейбусне управління виявляє, що наліпки QR-коду потрібно замінити, працівники банку здійснюють заміну упродовж 3-х днів.
За вчасною заміною оголошень "ЧТУ" слідкує і звертається до банку оперативно. Разом з тим: якщо в тролейбусі неможливо здійснити безготівковий розрахунок за проїзд, пасажир може звернутися до тролейбусного підприємства за телефоном (04622)3-01-75.
Довідково:
Як ми вже розповідали раніше вартість проїзду при безготівковій оплаті для пасажира залишається тою ж - 2 грн, при розрахунку комісія банку не сплачується. Відповідно до угоди підприємства з банком, комісію за обслуговування в розмірі 5% сплачує ЧТУ. Це робитиметься за підсумками місяця.
Для безготівкової оплати проїзду потрібно мати: смартфон або планшет з підключеним до мережі інтернет, встановлений додаток Приват24 та відкритий діючий рахунок у Приватбанку.
Для оплати проїзду потрібно зробити 3 дії :
- відскакувати графічний код
- натиснути на кнопку «Оплатити»
- показати квиток у додатку кондуктору.
Прес-служба Чернігівської міської ради
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: В Житомирській області ...
Наступна новина: Жителі Житомирщини отримали ...