Івент агентство: Що це таке?

Івент агентство: Що це таке?

30.08.17 13:49 0 2495

Event-агентство - це спеціалізована компанія, яка організовує заходи на замовлення своїх клієнтів. Заходи event-агентств мають невелику тривалість, проходять протягом 1-4 днів для обмеженого кола людей, відомих замовнику, і мають фіксований бюджет, фінансуються замовником / клієнтом. Далі, ми поговоримо про особливості таких компаній і розповість нам про них співробітник одеського івент агентства "Просто Фієста": http://prestofiesta.od.ua/.

Відмінності від інших агентств

Продюсерські компанії організовують власні заходи, де вони виступають ініціатором заходу і забезпечують його фінансування за рахунок продажу квитків або спонсорів.

Event-агентства не проводять свої заходи, а роблять їх з ініціативи клієнта.

BTL-агентства проводять промо-акції, які не є заходами, так як зазвичай проводяться або протягом тривалого часу, або мають широку аудиторію, а також часто проводяться одночасно в різних регіонах.

PR-агентства спеціалізуються на проведенні заходів для спеціальних аудиторій, в основному - журналістів. Основні формати - це прес-конференції, прес-тури та деякі інші.

Структура івент агентства:

  • Відділ розвитку (new business) - відповідає за пошук і залучення нових Клієнтів, участь в тендерах замовників;
  • Відділ по роботі з клієнтами - це менеджери, що є сполучною ланкою між event-агентством і клієнтом;
  • Творчий (креативний) відділ - відповідає за створення концепцій заходу та іншого креативу;
  • Виробничий відділ - це дизайнери та фахівці з виробництва (люди, які допомагають втілити народжену в креативному відділі ідею в життя). Менеджери цього відділу замовляють послуги підрядників event-агентства.

У різних агентствах деякі функції можуть поєднуватися всередині одного відділу.

Основні джерела доходу:

  1. Комісійні (менеджмент агентства) - це гроші, що сплачуються замовником event-агентству за послуги з організації заходу (це % від загального бюджету заходу);
  2. Агентська винагорода (знижка).

Основні послуги event-агентства:

  • Підбір та бронювання майданчика;
  • Запрошення гостей на захід;
  • Організація харчування (замовлення кейтерингу);
  • Підбір артистів і розважальних номерів;
  • Організаційна логістика - забезпечення транспорту, доставки всіх матеріалів і персоналу на майданчик заходу;
  • Декорування приміщень заходу;
  • Технічне забезпечення заходу - світло, звук;
  • Розробка креативної концепції заходу;
  • Виробництво брендованої продукції;
  • Підбір та тренінг промо-персоналу для заходу;
  • Адміністрування та проведення заходів;
  • Підготовка фото і відео-звітів.

Підрядники event-агентства:

  1. Майданчики, організації, що надають приміщення в оренду для заходу;
  2. Артисти і творчі колективи, шоу-програми;
  3. Поліграфічні і виробничі компанії, що забезпечують виробництво декорацій;
  4. Прокатні компанії, що надають світло- і звукотехніку в оренду на час заходу;
  5. Транспортні компанії;
  6. Букінгові агентства.

Основні формати заходів:

  • Корпоративне свято (наприклад, день компанії чи бренда);
  • Професійне свято (наприклад, день нафтовика);
  • Ювілей компанії;
  • Корпоративний Новий Рік;
  • Корпоративний виїзд на природу;
  • Дилерська конференція, з'їзд;
  • Виїзна конфернція для партнерів / співробітників;
  • Циклова нарада;
  • Урочиста церемонія (вручення нагород);
  • Тест Драйв;
  • Ланч / презентація продукту;
  • Тімбілдинг (командоутворюючий захід);
  • Заохочувальна поїздка;
  • Прес-заходи;
  • Приватні свята (ювілей, весілля, день народження);
  • Дитячі свята та інші.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)

КОМЕНТАРІ