Event-агентство - це спеціалізована компанія, яка організовує заходи на замовлення своїх клієнтів. Заходи event-агентств мають невелику тривалість, проходять протягом 1-4 днів для обмеженого кола людей, відомих замовнику, і мають фіксований бюджет, фінансуються замовником / клієнтом. Далі, ми поговоримо про особливості таких компаній і розповість нам про них співробітник одеського івент агентства "Просто Фієста": http://prestofiesta.od.ua/.
Відмінності від інших агентств
Продюсерські компанії організовують власні заходи, де вони виступають ініціатором заходу і забезпечують його фінансування за рахунок продажу квитків або спонсорів.
Event-агентства не проводять свої заходи, а роблять їх з ініціативи клієнта.
BTL-агентства проводять промо-акції, які не є заходами, так як зазвичай проводяться або протягом тривалого часу, або мають широку аудиторію, а також часто проводяться одночасно в різних регіонах.
PR-агентства спеціалізуються на проведенні заходів для спеціальних аудиторій, в основному - журналістів. Основні формати - це прес-конференції, прес-тури та деякі інші.
Структура івент агентства:
- Відділ розвитку (new business) - відповідає за пошук і залучення нових Клієнтів, участь в тендерах замовників;
- Відділ по роботі з клієнтами - це менеджери, що є сполучною ланкою між event-агентством і клієнтом;
- Творчий (креативний) відділ - відповідає за створення концепцій заходу та іншого креативу;
- Виробничий відділ - це дизайнери та фахівці з виробництва (люди, які допомагають втілити народжену в креативному відділі ідею в життя). Менеджери цього відділу замовляють послуги підрядників event-агентства.
У різних агентствах деякі функції можуть поєднуватися всередині одного відділу.
Основні джерела доходу:
- Комісійні (менеджмент агентства) - це гроші, що сплачуються замовником event-агентству за послуги з організації заходу (це % від загального бюджету заходу);
- Агентська винагорода (знижка).
Основні послуги event-агентства:
- Підбір та бронювання майданчика;
- Запрошення гостей на захід;
- Організація харчування (замовлення кейтерингу);
- Підбір артистів і розважальних номерів;
- Організаційна логістика - забезпечення транспорту, доставки всіх матеріалів і персоналу на майданчик заходу;
- Декорування приміщень заходу;
- Технічне забезпечення заходу - світло, звук;
- Розробка креативної концепції заходу;
- Виробництво брендованої продукції;
- Підбір та тренінг промо-персоналу для заходу;
- Адміністрування та проведення заходів;
- Підготовка фото і відео-звітів.
Підрядники event-агентства:
- Майданчики, організації, що надають приміщення в оренду для заходу;
- Артисти і творчі колективи, шоу-програми;
- Поліграфічні і виробничі компанії, що забезпечують виробництво декорацій;
- Прокатні компанії, що надають світло- і звукотехніку в оренду на час заходу;
- Транспортні компанії;
- Букінгові агентства.
Основні формати заходів:
- Корпоративне свято (наприклад, день компанії чи бренда);
- Професійне свято (наприклад, день нафтовика);
- Ювілей компанії;
- Корпоративний Новий Рік;
- Корпоративний виїзд на природу;
- Дилерська конференція, з'їзд;
- Виїзна конфернція для партнерів / співробітників;
- Циклова нарада;
- Урочиста церемонія (вручення нагород);
- Тест Драйв;
- Ланч / презентація продукту;
- Тімбілдинг (командоутворюючий захід);
- Заохочувальна поїздка;
- Прес-заходи;
- Приватні свята (ювілей, весілля, день народження);
- Дитячі свята та інші.