Зовнішня реклама: Що це таке?

Зовнішня реклама: Що це таке?

02.09.17 23:23 0 1209

Зовнішня реклама - це будь-який носій рекламного оголошення на відкритій місцевості. Типи зовнішньої реклами включають в себе: рекламні щити, автобусні лавки, інтер'єри та екстер'єри автобусів, таксі та бізнес-автомобілів, а також вивіски, розміщені на зовнішній стороні будівлі офісу чи магазину.

А тепер поговоримо про ці типи зовнішньої реклами і розповість нам про них співробітник компанії, яка займається встановленням рекламної продукції по всій Москві і МО.

Самі популярні різновиди зовнішньої реклами:

  • Вивіска. Зовнішня реклама добре працює для просування вашого продукту в певній місцевості. У той час як білборди, автобусні лавки і транзитна реклама можуть бути дуже ефективними для власника малого бізнесу, будь-яка успішна рекламна кампанія починається з вивісок навколо роздрібного магазину або офісу. Дуже часто - це перше, що бачить потенційний клієнт. Вона повинна бути досить яскравою і помітною, щоб привернути увагу, але в той же час не бути дуже різкою. Також важливу роль відіграє інформативність. Потенційні клієнти повинні знати, що рекламує вивіска і які послуги або товари вони можуть отримати. Пройдіться по місту і поспостерігайте, які вивіски кидаються в очі. Зверніть увагу, чого в них не вистачає. Потім подумайте про враження, які передає кожна вивіска. Пам'ятайте, що у вас ніколи не буде другого шансу справити перше враження, тому варто витратити час і зусилля в підборі даного такого важливого маркетингового інструменту;
  • Брендування авто. Якщо у вас бізнес, який володіє в своєму розпорядженні транспортним парком, то замовте брендування авто. Це не дуже дорога, але дієва послуга. Вкажіть логотип і назву компанії на автомобілі, такий прийом підвищує впізнаваність бренду. Також можна вказати номер телефону та адресу. Один раз заплативши, ви будете рекламувати бренд довгий час;
  • Рекламні щити. Вони найбільш ефективні якщо їх розмістити поблизу компанії. Через їх високу вартість, вони зазвичай використовуються для охоплення дуже великої аудиторії, особливо популярні білборди серед політиків у переддень виборів. Вони, ймовірно, будуть занадто дорогими для більшості невеликих фірм, і в деяких містах діють суворі правила, що регулюють розміщення рекламних щитів;
  • Реклама на автобусних зупинках. Вона не менше ефективна ніж білборди вздовж шосе. Таку рекламу помічають водії, пішоходи та просто люди проїжджаючі на громадському транспорті. Оголошення може працювати цілодобово, якщо замовити підсвічування. Якісна реклама, повинна бути лаконічною. Двокольорової ілюстрації, лого компанії, номера телефону і короткого опису послуги буде достатньо. Ні в якому разі не пишіть довгі речення. Як правило, однієї простої пропозиції завжди вистачає. Зателефонуйте до відділу громадського транспорту вашого міста або місцеву автобусну компанію, щоб дізнатися, хто орендує рекламне місце на зупинках для автобусів. Деякі компанії по зовнішній рекламі також надають можливість розмістити рекламу в даній локації.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Как оздоровить организм? ...
Наступна новина: У 717 школах Житомирщини ...

КОМЕНТАРІ