"Ще зовсім недавно для успішного виходу на онлайн-ринок інтернет-підприємцю було досить замовити типовий сайт, створити кілька landing page за допомогою одного з онлайн-сервісів, придбати передплатну базу (в кращому випадку - зібрати), дати кілька рекламних постів в соціальних мережах і розібратися в основах SEO-просування. Це забезпечувало достатній рівень прибутку і спокою.
Але в сучасному світі все змінюється, мало не за лічені місяці. І ось, інтернет-технологій для бізнесу вже недостатньо, вчорашня реклама зливає бюджет, інтерес лідів швидко гасне, одне невірне рішення - і ваша база передплатників мертва.
Одночасно з'являються нові цифрові канали зв'язку з широким спектром можливостей для просування. Рух відбувається від традиційних агресивних рекламних кампаній до «native adds» і «earned media». Настає ера Digital-маркетингу...", - розповідає співробітник компанії WD&SS, яка дуже вдало поєднуємо PR з інструментами цифрового маркетингу.
Чим відрізняється Digital-маркетинг від Інтернет-маркетингу?
Digital-маркетинг - це:
- комплексний підхід до просування компанії, її продуктів і послуг в цифровому середовищі, що охоплює також офлайн споживачів, що використовують ігри, мобільні телефони та інші цифрові засоби зв'язку;
- інтеграція багатьох різноманітних технологій (соціальні, мобільні, web, CRM-системи і т. д.) з продажами і клієнтським сервісом;
- забезпечення постійного якісного двостороннього зв'язку між рекламодавцем і кінцевим споживачем продукту / послуги;
- вміння поєднувати технології та людські ресурси, дотримуючись правильного балансу, виходячи з потреб цільової аудиторії і властивостей пропонованого продукту;
- феноменальна динаміка зростання і досягнення будь-яких маркетингових цілей;
- можливість бути релевантним ринку, оцінювати і аналізувати результати просування, гнучко реагувати на потреби лідів і коригувати свій продукт або послугу.
Digital-просування успішно застосовують в інтернет-магазинах, онлайн-навчанні, продажу послуг та продуктів з тривалим циклом угоди, в MLM і агентствах нерухомості, для просування бренду великих компаній і стартапів.
Якщо коротко, то на сьогоднішній день цифрові технології - це вирішальний фактор успіху і просування в кожній сфері бізнесу, що дає незаперечні конкурентні переваги.
Головні відмінності інтернет-маркетингу (IM) і digital-маркетингу (DM)
Сфера впливу на цільову аудиторію:
- Онлайн-сфера (IM);
- Онлайн + оффлайн (DM).
Канали поширення:
- Інтернет-канали (IM);
- Всі види цифрових каналів (інтернет, мобільні додатки, цифрова реклама, планшети та ігрові консолі, цифрове ТБ і т. д.) (DM).
Цільова аудиторія:
- Всі, хто має доступ до мережі Інтернет (IM);
- Всі, хто має доступ до мережі Інтернет + залучення оффлайн-аудиторії на онлайн-ринок (DM).
Спосіб комунікації з аудиторією:
- E-mail розсилки, Лендінзі, сайти, реклама (пошукова, банерна, таргетована, контекстна) та ін. (IM);
- E-mail розсилки, Лендінзі, сайти, реклама (пошукова, банерна, таргетована, контекстна) та ін. + цифрове телебачення, реклама в онлайн-іграх і мобільних додатках, месенджери, інтерактивні екрани, POS-термінали, локальні мережі великих міст (DM).
7 причин звернути увагу на digital-канали просування:
- ви працюєте з вузькою або молодою (просунутою) цільовою аудиторією - використовуйте контекстну рекламу і інтеграцію (банери, пости, партнерські проекти) з популярними порталами;
- вам необхідно докладніше розповісти про бренд і продукт / послугу, щоб люди побачили цінність і могли прийняти рішення про покупку (особливо стосується нових продуктів і послуг);
- покупка вашого продукту відбувається на емоціях (одяг, навчальні тренінги, сувеніри) або після проби (парфумерія, косметика, оформлення заявки на послуги банку, замовлення виїзду фахівця з ремонту);
- ваш бюджет обмежений, і немає можливості вийти на ТБ, або ваша презентація займає багато часу (при виході нового автомобіля, реклама на телебаченні може дублюватися в мобільних додатках, соціальних мережах, в інтерактивному тест-драйві прямо на сайті компанії і т. д.) ;
- ваша стратегія включає накопичувальні знижки, бонуси, бали, і вам необхідно постійно вести діалог з покупцями (супермаркети, інтернет-магазини і т. д.);
- ви прагнете утримувати покупця за рахунок змін цін, акцій, промо-пропозицій;
- лояльність до бренду прокачується за допомогою постійного спілкування, глибокого залучення за допомогою гейміфікації та отримання зворотного зв'язку від цільової аудиторії.
Висновки
Особливого значення в умовах digital маркетингу набуває персоналізація. По суті - це процес розуміння потреб, справжніх бажань і намірів людини, а також передачі цільового, релевантного і значимого для конкретної людини досвіду.
Проводиться аналіз поведінки користувача в конкретний проміжок часу, його дані (демографічні, аналітичні і т. д.) і формується стратегія, що дозволяє йому легко досягати своєї мети.
Важливо прийти до узгодженості між потребами (бажаннями) користувача і стратегічними бізнес-цілями компанії, підвищити конверсію і, одночасно, ступінь залученості та лояльності ліда.
Digital-marketing - це частина нашого повсякденного життя. Ми спілкуємося, користуємося пошуком, отримуємо знання і розважаємося на безлічі цифрових каналів.
Подивіться, як поступово стираються грані між онлайн- і оффлайн-покупками: сьогодні вже недостатньо просто вивчити цільову аудиторію. Для успішного просування важливо спілкуватися з нею, виходячи з її digital-переваг.