Головна Мапа сайту RSS-експорт додати новину
 
про нас регіони вхід
Волинь | Закарпаття | Івано-Франківщина | Львівщина | Рівненщина | Тернопільщина | Буковина
Економіка | Політика | Суспільство | Культура | Наука/Освіта | Спорт | Релігія | Здоров'я | Кримінал | Надзвичайні події | Інші події | Шоу-бізнес

Digital-маркетинг в бізнесі



18:08
07.09

"Ще зовсім недавно для успішного виходу на онлайн-ринок інтернет-підприємцю було досить замовити типовий сайт, створити кілька landing page за допомогою одного з онлайн-сервісів, придбати передплатну базу (в кращому випадку - зібрати), дати кілька рекламних постів в соціальних мережах і розібратися в основах SEO-просування. Це забезпечувало достатній рівень прибутку і спокою.

Але в сучасному світі все змінюється, мало не за лічені місяці. І ось, інтернет-технологій для бізнесу вже недостатньо, вчорашня реклама зливає бюджет, інтерес лідів швидко гасне, одне невірне рішення - і ваша база передплатників мертва.

Одночасно з'являються нові цифрові канали зв'язку з широким спектром можливостей для просування. Рух відбувається від традиційних агресивних рекламних кампаній до «native adds» і «earned media». Настає ера Digital-маркетингу...", - розповідає співробітник компанії WD&SS, яка дуже вдало поєднуємо PR з інструментами цифрового маркетингу.


Чим відрізняється Digital-маркетинг від Інтернет-маркетингу?


Digital-маркетинг - це:



  • комплексний підхід до просування компанії, її продуктів і послуг в цифровому середовищі, що охоплює також офлайн споживачів, що використовують ігри, мобільні телефони та інші цифрові засоби зв'язку;

  • інтеграція багатьох різноманітних технологій (соціальні, мобільні, web, CRM-системи і т. д.) з продажами і клієнтським сервісом;

  • забезпечення постійного якісного двостороннього зв'язку між рекламодавцем і кінцевим споживачем продукту / послуги;

  • вміння поєднувати технології та людські ресурси, дотримуючись правильного балансу, виходячи з потреб цільової аудиторії і властивостей пропонованого продукту;

  • феноменальна динаміка зростання і досягнення будь-яких маркетингових цілей;

  • можливість бути релевантним ринку, оцінювати і аналізувати результати просування, гнучко реагувати на потреби лідів і коригувати свій продукт або послугу.


Digital-просування успішно застосовують в інтернет-магазинах, онлайн-навчанні, продажу послуг та продуктів з тривалим циклом угоди, в MLM і агентствах нерухомості, для просування бренду великих компаній і стартапів.

Якщо коротко, то на сьогоднішній день цифрові технології - це вирішальний фактор успіху і просування в кожній сфері бізнесу, що дає незаперечні конкурентні переваги.


Головні відмінності інтернет-маркетингу (IM) і digital-маркетингу (DM)


Сфера впливу на цільову аудиторію:



  1. Онлайн-сфера (IM);

  2. Онлайн + оффлайн (DM).


Канали поширення:



  1. Інтернет-канали (IM);

  2. Всі види цифрових каналів (інтернет, мобільні додатки, цифрова реклама, планшети та ігрові консолі, цифрове ТБ і т. д.) (DM).


Цільова аудиторія:



  1. Всі, хто має доступ до мережі Інтернет (IM);

  2. Всі, хто має доступ до мережі Інтернет + залучення оффлайн-аудиторії на онлайн-ринок (DM).


Спосіб комунікації з аудиторією:



  1. E-mail розсилки, Лендінзі, сайти, реклама (пошукова, банерна, таргетована, контекстна) та ін. (IM);

  2. E-mail розсилки, Лендінзі, сайти, реклама (пошукова, банерна, таргетована, контекстна) та ін. + цифрове телебачення, реклама в онлайн-іграх і мобільних додатках, месенджери, інтерактивні екрани, POS-термінали, локальні мережі великих міст (DM).


7 причин звернути увагу на digital-канали просування:



  1. ви працюєте з вузькою або молодою (просунутою) цільовою аудиторією - використовуйте контекстну рекламу і інтеграцію (банери, пости, партнерські проекти) з популярними порталами;

  2. вам необхідно докладніше розповісти про бренд і продукт / послугу, щоб люди побачили цінність і могли прийняти рішення про покупку (особливо стосується нових продуктів і послуг);

  3. покупка вашого продукту відбувається на емоціях (одяг, навчальні тренінги, сувеніри) або після проби (парфумерія, косметика, оформлення заявки на послуги банку, замовлення виїзду фахівця з ремонту);

  4. ваш бюджет обмежений, і немає можливості вийти на ТБ, або ваша презентація займає багато часу (при виході нового автомобіля, реклама на телебаченні може дублюватися в мобільних додатках, соціальних мережах, в інтерактивному тест-драйві прямо на сайті компанії і т. д.) ;

  5. ваша стратегія включає накопичувальні знижки, бонуси, бали, і вам необхідно постійно вести діалог з покупцями (супермаркети, інтернет-магазини і т. д.);

  6. ви прагнете утримувати покупця за рахунок змін цін, акцій, промо-пропозицій;

  7. лояльність до бренду прокачується за допомогою постійного спілкування, глибокого залучення за допомогою гейміфікації та отримання зворотного зв'язку від цільової аудиторії.


Висновки


Особливого значення в умовах digital маркетингу набуває персоналізація. По суті - це процес розуміння потреб, справжніх бажань і намірів людини, а також передачі цільового, релевантного і значимого для конкретної людини досвіду.

Проводиться аналіз поведінки користувача в конкретний проміжок часу, його дані (демографічні, аналітичні і т. д.) і формується стратегія, що дозволяє йому легко досягати своєї мети.

Важливо прийти до узгодженості між потребами (бажаннями) користувача і стратегічними бізнес-цілями компанії, підвищити конверсію і, одночасно, ступінь залученості та лояльності ліда.

Digital-marketing - це частина нашого повсякденного життя. Ми спілкуємося, користуємося пошуком, отримуємо знання і розважаємося на безлічі цифрових каналів.

Подивіться, як поступово стираються грані між онлайн- і оффлайн-покупками: сьогодні вже недостатньо просто вивчити цільову аудиторію. Для успішного просування важливо спілкуватися з нею, виходячи з її digital-переваг.





Наступна новина: Дзеркала в будинку: які вони бувають?
Попередня новина: Лабіопластика (зменшення малих статевих губ): Що потрібно знати?
Поточний рейтинг: 3
1 2 3 4 5
Переглядів: 778

Сьогодні читають

14:40 22.11 Бельё евро размера – что это значит?
16:06 22.11 Італійське взуття: Якість перевірена роками
14:38 22.11 Как правильно подобрать мебель для спальни?
16:35 22.11 Что собой представляет современная полиграфия?
15:48 22.11 Лечение в Швейцарии

Коментарі

Кількість коментарів: 0

Додати коментар
Псевдо:
Введіть текст коментаря:

Введіть код захисту
Більше новин
Рекомендуємо :: ::
Інші новини:
- Україна
- Світ
- Актуальне
- Рейтинг новин
- Найкоментованіше
- Популярне
Інші регіони
- Центр
- Північ
- Південь
- Захід
- Схід
Також дивіться
- Бліц-опитування
- Інформаційні партнери
- Висловіть думку
- Персона
- IT-новини
- Лист читача
- Останні коментарі



Rambler's Top100

Всі права застережено. Власниками матеріалів, розміщених на сайті є їх автори. При публікуаванні матеріалів з сайту, посилання на УкрЗахідІнформ (у випадку публікуванні в інтернеті - відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці або заголовку на http://uzinform.com.ua/) або на джерело, вказане в матеріалі, обов'язкове. Якщо автор не згідний з розміщенням матеріалу на УкрЗахідІнформ, при першому ж повідомленні адміністрації сайту по адресі webmaster@uzinform.org.ua, матеріал буде вилучено. Редакція не завжди поділяє думку авторів матеріалів, розміщених на ресурсі.
© 2008-2013 УкрЗахідІнформ
Розробка APGroup