Opel Corsa: Заслужені компліменти

Opel Corsa: Заслужені компліменти

11.09.17 18:22 0 706

Не так давно в житті Opel Corsa відбувся рестайлінг. Але дивлячись на машини до і після оновлення, здогадатися про позитивні зміни неможливо. Всі новинки, серед яких мотор, що задовільняє тепер екологічним нормам Євро-5, зосередилися під капотом. Зовнішність же залишилася первозданною. Навіть і не скажеш, що «Корса» поступається молодим суперницям в привабливості. Круточола, з величезними краплевидними фарами, виглядає вона досить оригінально. Покупцям такий образ дуже подобається. Особливо ефектна 3-дверцята - з крутими стегнами, розкосими задніми фарами і немов циркулем окресленою лінією бічного скла.

Втім, це далеко не всі козирі німецького суперміні. Незважаючи на скромні розміри, він оснащений просторим диваном для двох дорослих пасажирів зростом 175-180 см, максимально безпечним - на всі 5 зірок від «ЕвроNCAP». І, зрозуміло, щоб милі дами не зазнавали труднощів при русі в пробках, «Корса» крім механічних коробок пропонує аж дві автоматичні - традиційну з гідротрансформатором і роботизовану. Однак на ряду зі «спокійними» екземплярами з моторами об'ємом 1, 1,2 і 1,4 л в команді маленького «Опеля» є і досить задирлива 192-сильна версія OPC. До речі, більш детально ознайомитися з технічними характеристиками, комплектацією та ціною можна на сайті http://avtocentr.com.ua/opel/corsa/. Далі, ми розглянемо нечисленні слабкі сторони даного авто.

Бережи шкурку змолоду (кузов і його електрообладнання)

Кузов «Корс» досить успішно чинить опір солі та іншим антиголольодним реагентам. Однак у машинки все-таки є й слабкі місця, де через пару-трійку років експлуатації можна виявити плями корозії. З'являються вони, причому не так уже й рідко, на крайках ЗАДНІХ КРИЛ, що стикаються з бампером, який, вібруючи під час руху, власне, і стирає фарбу з деталі. Цей явно конструктивний недолік однаково проявляє себе і на 5-дверному хетчбеку, і на 3-хдверці.

Навчання - це життя (трансмісія)

Ручна коробка передач, яку можна отримати на будь-який з версій «Корс», клопоту її власникам не доставляє. Зчеплення у акуратних водіїв, як правило, не вимагає заміни до 80-90 тисяч км. Непогано йдуть справи і з надійністю 4-ступеневого "автомата", який встановлювали на 90-сильні машини з двигуном 1,4 л. Єдина проблема АКП - ТРУБКИ СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ, які в місці з'єднання з радіатором можуть пропускати масло. Механіки відзначають, що така проблема виникає частіше на машинах з регіонів з поганими дорогами і у тих, хто багато їздить взимку, маючи на увазі підвищені вібрації і шкідливе хімічне середовище. Виявити дефект просто, достатньо заглянути під днище машини. І зволікати з заміною трубок не варто, без масла «автомат» довго не проживе.

Правильна практика - профілактика (двигуни)

Серед моторів «Корс» є 3 дизеля. Однак машин з такими двигунами бігає по наших дорогах вкрай мало, тому сказати що-небудь конкретне про особливості їх експлуатації не представляється можливим. Що ж стосується бензинових агрегатів, то особливих нарікань по ним немає. Хіба що, як і всі «опелевскі» мотори останніх років, вони вимогливі до якості палива і потребують періодичного, хоча б 1-ин раз на 30 000 км, промивання інжекторів і вузла дросельної заслінки. В іншому випадку можуть виникнути проблеми з холодним запуском, нестійка робота на холостих обертах і деяка втрата потужності. Два останніх симптоми можуть виникнути ще і через вихід з ладу клапана системи рециркуляції відпрацьованих газів (EGR). Але трапляється це не так вже й часто, до того ж на примірниках з пристойними (більше 60 000 кілометрів) пробігами. Ще до однієї типово «опелевскої» хвороби можна віднести відмову СТАРТЕРА працювати при температурах від -15  С і нижче. Через застигання мастила не спрацьовує втягуюче реле. Однак з настанням відлиги або в прогрітому гаражі стартер знову оживає.

Цілком надійно, але в лікуванні дорого (шасі і рульове управління)

У «Корс» простенька підвіска (зі стійками «Мак-Ферсон" спереду і поперечною балкою ззаду), що, власне, не заважає маленькому «Опелю» бути одночасно комфортабельним і цікавим в управлінні автомобілем. Як з'ясувалося, не викликає особливих нарікань і надійність шасі. Зі слабких місць механіки згадують лише ОПОРНІ ПІДШИПНИКИ передніх стійок, які нерідко вимагають заміни вже до 30 тисяч. Не відрізняються тривалими термінами служби і ПЕРЕДНІ ГАЛЬМОВІ ДИСКИ, часом вони критично сточуються до 15 000 км, тобто не переживають і одного комплекту колодок. Решта ж деталей тримаються молодцем.

Купувати чи ні?

На тлі європейських однолітків «Корса» виглядає молодцем. Її поломки не численні і, що найголовніше, не дуже дорогі для власника. Ми б не рекомендували брати машини з відверто слабким літровим моторчиком і оснащені примхливим «роботом». Оптимальний варіант - автомобіль з 90-сильним двигуном і АКП.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Одежда больших размеров: ...
Наступна новина: Любой ли коллиматор ...

КОМЕНТАРІ