Первинна настройка облікового запису Google AdWords

Первинна настройка облікового запису Google AdWords

12.09.17 22:54 0 934

Кожна людина, яка хоче запустити рекламну кампанію в Гугл Едвордс стикається з проблемою її налаштування. Одноразова настройка AdWords включає в себе наступні пункти:

Визначення цілей рекламної кампанії

Перше, що необхідно зробити перед запуском рекламної кампанії в AdWords - це чітко визначити їх цілі. Або іншими словами чітко відповісти собі на питання: «Для чого створюється рекламна кампанія? Яких результатів вона повинна досягти? »

Цілями реклами в AdWords можуть бути:

  • Підвищення впізнаваності бренду;
  • Збільшення обсягу продажів і залучення клієнтів.

Підбір ключових слів

Ключові слова - одне з найголовніших налаштувань в AdWords (це слова і фрази, за якими будуть показуватися ваші оголошення в відповідь на пошукові запити користувачів).

Первинний список ключових слів завжди можна скласти виходячи просто з перерахування своїх товарів або послуг. Для того, щоб розширити його, необхідно скористатися "Планувальником ключових слів", який знаходиться в інструментамх аккаунта Google AdWords.
Важливо знати:

  • Ключові слова не повинні повоторяться як в різних групах оголошеня, так і в різних кампаніях;
  • в одній групі оголошень рекомендується додавати не більше 10 - 20 ключових слів;
  • в ключових словах краще використовувати фрази, які складаються в основному з 2-3 слів;
  • на етапі підбору ключових слів важливо також і скласти список мінус-слів.

Створення облікового запису AdWords і настройка Кампаній

Перш ніж створити першу рекламну кампанію, необхідно створити обліковий запис AdWords, під час створення якого вказуються країна, часовий пояс і валюта в якій він буде поповнюватися.

Створення кампанії передбачає:

  • Вибір типу кампанії. Можна вибрати з варіантів: Пошукова та Медійна мережа, Тільки пошукова мережа, Тільки Медійна мережа і Google Покупки (в цій кампанії створюються товарні оголошення з Google Merchant Center);
  • Мережі. Є дві мережі: пошукова, в яку входить сам пошук Google, його партнери, а також деякі служби google (Картинки, Карти, Покупки і т. д.) та контекстно-медійна мережа, яка охоплює мільйони сайтів партнерів google, а також деякі власні проекти google (такі, як Gmail, YouTube, Blogger і т. д.). Вибір мережі при налаштуванні кампанії залежить від цілей рекламної кампанії;
  • Пристрої. За замовчуванням ваша реклама Google Adwords буде показуватися на всіх пристроях (Комп'ютери, Планшетні ПК та Мобільні пристрої з повнофункціональними браузерами). Однак у вас буде можливість встановити ставки для різних типів пристроїв;
  • Місця розташування. В цій настройці задається геотаргетинг рекламної кампанії;
  • Мови. В цій настройці встановлюється мову сайтів, на яких буде показуватися реклама;
  • Ставки і бюджет. Залежно від того, чи хочете ви призначати ставки вручну або автоматизувати процес, платити за кліки або за тисячу показів, тут необхідно вибрати відповідний тип призначення ставок. Бюджет цілком залежить від того скільки ви готові витрачати на рекламну кампанію, в будь-який момент ви можете його змінити.

У кожному конкретному випадку правильний вибір цих налаштувань також залежить від цілей і завдань, які ставляться перед рекламною кампанією.

Організація ефективної структури облікового запису AdWords

Щоб по максимуму використовувати рекламний потенціал AdWords, необхідно добре організувати структуру облікового запису. Структура аккаунта - це розподіл оголошень та ключових слів по групах оголошень в залежності від тематики та виду рекламованого товару.

Наприклад, всі ключові слова відносяться до сорочок необхідно помістити в одну групу оголошень, а до взуття - в іншу.

Аккаунт AdWords складається з чотирьох основних рівнів:

  • кампанії;
  • групи оголошень;
  • оголошення;
  • ключові слова.

Ключові слова та оголошення входять в групу оголошень, а групи оголошень входять в кампанії.

Всі ключові слова в групі оголошень повинні належати до одного товару або бути пов'язані однією тематикою. Тексти оголошень в рамках однієї групи оголошень повинні бути релевантними будь-якому ключовому слову з цієї групи оголошень.

Кампанії можна з організовувати виходячи з:

  1. цілей рекламних кампаній;
  2. видів рекламованих товарів і послуг;
  3. регіону, в якому рекламуються товари та послуги.

Складання текстів оголошень

У більшості випадків мета оголошення - змусити користувача перейти на ваш сайт. Це можливо, якщо на тлі оголошень конкурентів ваше буде більш помітним і більш переконливим. Щоб потенційні клієнти клікали саме по вашій об'яві необхідно:

  • Використовувати ключові слова в тексті оголошень. Таким чином підвищується релевантність оголошення, що добре впливає на показник якості, що, в свою чергу, покращує позиції оголошень і знижує вартість кліка. Також коли клієнт вводить запит відповідний ключовому запиту, то саме слово підсвічується жирним;
  • Вказувати в оголошеннях свої переваги. Це так звана «замануха», в якій можуть бути безкоштовна або швидка доставка, сезонні знижки, низька вартість і т. д.;
  • Використовувати заклик до дії в тексті оголошення. Підкажіть, що повинен зробити клієнт. Наприклад: «Замовляйте зараз», «Купуйте», «Купіть у нас», «Реєструйтеся», «Дізнайтеся» і т. д.;
  • Скласти кілька текстів оголошень. Додати в групу оголошень не одне, а кілька текстів оголошень, що відрізняються одне від одного, щоб згодом, визначити, які тексти краще працюють.

Створення розширень оголошень Google AdWords

Розширення для оголошень дозволяють включити в оголошення ще більше інформації про ваші товари і послуги. Вони позитивно впливають на якість оголошення. Правильно приготовані розширення можуть позитивно вплинути на показник якості і як наслідок зменшити вартість кліка. Розширення оголошення також допомагає збільшити CTR, а також збільшує загальну площу оголошення і робить його більш помітним на тлі конкурентів.

В налаштуваннях облікового запису АдВордса надані такі додаткові розширення:

  • місцезнаходження;
  • додаткові посилання;
  • телефон;
  • динамічні пошукові оголошення;
  • мобільні додатки;
  • відгуки.

Зв'язок акаунтів Google AdWords і Google Analytics

Дуже важливо відстежувати якість трафіку з контекстної реклами, тому потрібно обов'язково пов'язати обліковий запис AdWords з обліковим записом Google Ananlytics. Для цього потрібно в Google Ananlytics перейти в розділ «Адміністратор», далі в стовпці «Аккаунт» перейдіть по «Посиланню на AdWords» і по «+ Додати аккаунт».

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 127)
Попередня новина: Основні несправності ...
Наступна новина: Достоинства и недостатки ...

КОМЕНТАРІ