Чернігів: Вулиця Берегова - що вже зроблено?

Чернігів: Вулиця Берегова - що вже зроблено?

17.09.17 14:06 0 600
Зараз у Чернігові активно ведуться роботи з капітального ремонту дороги по вул. Береговій, яка йде від вул. Савчука до території міського пляжу. Будівельники обіцяють вже цього року обладнати всю проїжджу частину, а до відкриття пляжного сезону наступної весни - фінальний шар асфальту на ній, а також повністю готові тротуар, велодоріжку і зупинку.

голова правління ШБУ-14 Олександр Харчук розповів журналістам про хід виконання робіт і технології, які застосовуються на цій ділянці дороги при будівництві.

Якою буде вул. Берегова після завершення всіх робіт?

- Протяжність ремонту ділянки дороги складає 995 м. Ширина проїзної частини буде 6,6 м. Ширина тротуарів буде 2 м (тротуар буде по тій стороні, де знаходяться житлові будинки). З іншго боку дороги будуть збудовані велосипедні доріжки. Майже біля самого пляжу побудують 2 зупинкові кишені для громадського транспорту та 1 зупинку.

Чи потрібний був особливий підхід при розробці проектної документації?

- Умови для будівництва цієї дороги приймалися зовсім інші, чим до будівництва доріг у місті. Унікальність цієї дороги полягає в тому, що вона проходить по частині заплави (частина річкової долини, що лежить вище меженевого рівня води в річці і періодично затоплюється під час повені) річки Десни. На цій ділянці також залягають гумусовані ґрунти, слабі ґрунти, стискувані ґрунти, та пучиністі ґрунти, а також рівень ґрунтових вод тут занадто високий.

- Якшо хто їздив по цій дорозі раніше, то можна було побачити, що дорога була вся покрита тріщинами. Це руйнування дороги з'явилося не від перевантаження вантажним транспортом. Дорога була збудована "в нулі", вона не була піднята над рівнем землі, а це для дороги - крах. І ця дорога просто розсипалась. Вона втратила несущу здатність.

З чого складається нова збудована дорога?

- Підготовчі роботи по капітальному ремонту вул. Берегової розпочалися в середині липня. Всі розрахунки були зроблені на кафедрі Київського транспортного університету.

Конструкція дороги:

- На цій ділянці дороги посилена конструкція дорожнього одягу. Уперше в місті, враховуючи всі гідрогеологічні умови на цій ділянці дороги, тут застосовується потрійне армування.

1. спочатку поклали нетканний геотекстиль;

2. піщаний шар;

3. щебеневий шар 14 см.

4. 14 см шару щебню, якій оброблений цементом.

Для того щоб перервати процес капілярного підняття покладено:

1. геотекстиль;

2. відсипано земляне полотно;

3. земляне полотно армували знову сіткою (георешіткою);

4. 14 см щебенево піщаної суміші №5 (щебінь всіх фракцій підібраний у оптимальній кількості);

5. 14 см гравійного щебіню обробленого цементною сумішу,

6. знову георешітка,

7. 6 см нижнього слою асфальтобетонного покриття

8. 5 см верхнього асфальтобетонного покриття.

Це та конструкція, яка повинна забезпечити всі характеристики міцності та модуль пружності. До кінця вересня по всій ділянці дороги буде покладено перший (нижній) шар асфальтобетонного покриття. Також проектом заплановане водовідведення.

Скільки дерев буде зпиляно під час будівництва дороги?

- По проекту заплановано знестення 88 дерев, більша частина яких є чагарниками. Замість спиляних дерев буде висаджено 176 нових саджанців, це 88 лип та 88 кленів.

Яким буде термін експлуатації цієї дороги?

- Практично вічним. Але є таке нормативне поняття, як міжремонтний термін. Вважається, що для ідеальних доріг поточний ремонт треба робити кожні 5-6 років і капітальний - кожні 12-13.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)

КОМЕНТАРІ