Головна Мапа сайту RSS-експорт додати новину
 
про нас регіони вхід
Волинь | Закарпаття | Івано-Франківщина | Львівщина | Рівненщина | Тернопільщина | Буковина
Економіка | Політика | Суспільство | Культура | Наука/Освіта | Спорт | Релігія | Здоров'я | Кримінал | Надзвичайні події | Інші події | Шоу-бізнес

Як зробити ненав'язливу і ефективну СМС-розсилку?



02:46
21.09

У минулому році ринок СМС-розсилок зріс на 70% і склав $ 101 млн, свідчить дослідження J'son & Partners Consulting. Зростання ринку супроводжувався розвитком мобільного маркетингу, різних програм лояльності і мобільних платіжних сервісів.

Збільшилася і кількість СМС-реклами, в тому числі спаму. Стільникові оператори активно впроваджують різні методи для боротьби з ним. В кінці минулого року Tele2, МТС та «Мегафон» стали блокувати вхідні СМС-розсилки з коротких і буквено-символьних номерів і SMS-агрегаторів, які не мають договорів з оператором. Блокування стало приводом для антимонопольного розгляду через скарги на одночасне підвищення тарифів на розсилки.


Далі ми дізнаємося, що відбувається з ринком зараз і як зробити СМС-рекламу більш ефективною і розповість нам про це співробітник сервісу масової розсилки SMS: mediarik.ru, за допомогою якого можна здійснити ефективну розсилку СМС-реклами (до речі, "МедіаРік" має прямі договори з усіма операторами, власні номери для розсилок, а також унікальну система, розроблену спеціально для відправки повідомлень рекламного характеру).


Чому СМС розсилки є актуальними?


Активно SMS-розсилками компанії на російському ринку займаються вже років більше 10 років. Спеціалізовані рекламні агентства працюють з ТМ, які, в свою чергу, протягом останніх років активно і досить успішно збирають дані своїх клієнтів.

Для ТМ така форма комунікації часто виявляється дуже ефективною: завдяки СМС-розсилці може бути прямий контакт з покупцем. Повідомлення надходить на конкретний номер, а мобільний телефон сьогодні, як відомо, є продовженням руки. Коли людина отримує СМСку, відбувається дуже особиста комунікація, до того ж її не можна не помітити, на відміну від листа по електронній пошті.

Зростання ринку SMS-розсилок пов'язане і з розвитком платіжних сервісів. Наприклад, ще 6 років тому банківські SMS-нотифікації були, скоріше, винятком. Сьогодні не можна уявити собі банк, який не надає таку послугу.

Розмови про те, що опреатори почали боротися зі спамом і міняти умови надання послуги, на ділі, швидше за все, виллються в зростання вартості розсилок. Щоб не витратити гроші даремно, варто виконувати ряд простих правил.


Якою має бути СМС-розсилка?



  • Не зловживайте частотою розсилки. Остання гучна історія про те, як компанія не стала дотримуватися цього правила, пов'язана з мережею магазинів «Л'Етуаль». Покупець звернулася зі скаргою в ФАС через те, що компанія продовжувала відправляти йому повідомлення навіть після його відмови. В результаті ФАС заборонила розсилку SMS-реклами мережі «Л'Етуаль» абонентам МТС, які не давали на це згоди;

  • Пропозиції повинні бути цікавими і бажано тематичними. Коли курцеві приходить повідомлення про те, що зараз можна купити певну марку сигарет і взяти участь у розіграші призів, він, ймовірно, нею скористається. Сигарети - це витратний матеріал, споживач все одно пішов би за ними в магазин, тому SMS-пропозиція не вимагає від нього додаткових дій. Інший приклад - пропозиція купити 3 пачки кави і взяти участь в акції. Людина збиралася купувати каву, але їй не важливо, якої і скільки, а тепер є додаткова мотивація звернутися саме до того бренду, що сповістив його по SMS. Особливо ефективно такі розсилки працюють перед святами;

  • Повідомлення повинні бути простими, зрозумілими, не дуже довгими, а також доречними. Багатьом сьогодні регулярно приходить спам від таксі, але такою розсилкою користується далеко не кожна людина. Багато хто їздить на таксі раз на півроку, а потім регулярно отримують SMS-оповіщення. Потім через кілька місяців, раптово вирішивши знову зловити таксі, такий користувач згадає отримане колись повідомлення - просто підніме руку і зловить машину.






Наступна новина: На Житомирщині планують створити регіональний геопортал містобудівного кадастру
Попередня новина: Критерії вибору Wi-Fi антени
Поточний рейтинг: 3
1 2 3 4 5
Переглядів: 972

Сьогодні читають

01:14 19.10 Линолеум Ютекс (Juteks): Особенности
13:37 19.10 Трансфер в аэропорт Борисполь из Киева: Кому довериться?
18:23 18.10 Такси в аэропорт Борисполь: Как не ошибиться при выборе?
15:01 18.10 Колба для кальяна: Как выбрать?
17:13 18.10 Где можно приобрести веревочные браслеты,авторские серьги ручной работы и другие ювелирные украшения?

Коментарі

Кількість коментарів: 0

Додати коментар
Псевдо:
Введіть текст коментаря:

Введіть код захисту
Більше новин
Рекомендуємо :: ::
Інші новини:
- Україна
- Світ
- Актуальне
- Рейтинг новин
- Найкоментованіше
- Популярне
Інші регіони
- Центр
- Північ
- Південь
- Захід
- Схід
Також дивіться
- Бліц-опитування
- Інформаційні партнери
- Висловіть думку
- Персона
- IT-новини
- Лист читача
- Останні коментарі



Rambler's Top100

Всі права застережено. Власниками матеріалів, розміщених на сайті є їх автори. При публікуаванні матеріалів з сайту, посилання на УкрЗахідІнформ (у випадку публікуванні в інтернеті - відкрите для пошукових систем гіперпосилання в першому абзаці або заголовку на http://uzinform.com.ua/) або на джерело, вказане в матеріалі, обов'язкове. Якщо автор не згідний з розміщенням матеріалу на УкрЗахідІнформ, при першому ж повідомленні адміністрації сайту по адресі webmaster@uzinform.org.ua, матеріал буде вилучено. Редакція не завжди поділяє думку авторів матеріалів, розміщених на ресурсі.
© 2008-2013 УкрЗахідІнформ
Розробка APGroup