Під час воркшопу оператори Житомирщини презентували 8 туристичних продуктів.

Під час воркшопу оператори Житомирщини презентували 8 туристичних продуктів.

05.10.17 08:26 0 554
Під час Туристичного воркшопу оператори презентували 8 цікавих туристичних продуктів у районах та громадах Житомирської області.

Захід від Асоціації Гостинності пройшов у Києві вчора, 3 жовтня, за участю турагентів, івент-агенцій, громадськості, представників профільних державних органів влади та ЗМІ.

Серед представлених турпродуктів – активний тур в Коростишів «Вдихни енергію життя», «Скарби поліських садиб», «Таємниці мілітарної Житомирщини», «Підготовка до участі у місії «Житомир – Mars 2020», «Знайомство з Житомирщиною», «Солодкий тур для справжніх розумників», «На гостини в Городське на Житомирщині», «Житомирщина пробуджує голос серця». Ці тури презентували для того, аби залучити українських туристів до відвідування територій, які мають маловідомі пам'ятки історії та природи.

— Цікавий та незвичайний тур презентувала головний спеціаліст управління промисловості, розвитку інфраструктури та туризму Житомирської ОДА Юлія Святненко – «Підготовка до участі в місії «Житомир – Mars 2020». За словами Юлії, у дводенний курс майбутнього підкорювача "Червоної планети" буде входити відвідування унікального Музею космонавтики ім . С. П. Корольова; скелелазіння на природному скеледромі "Дениші" (більше 50 маршрутів) та інше. Крім того, гостям запропонують участь в битві марсоходів, а також польоти на літаку, повітряній кулі, вертольоті.

Туристичний потенціал Житомирської області на воркшопі представили Клуб пригод Friend, турагентство "Патріот", Спілка сприяння розвитку сільського зеленого туризму.

Житомиряни також розповіли у Києві про перспективи розвитку зеленого туризму зокрема в об'єднаних громадах, в яких експерти Житомирського центру розвитку місцевого самоврядування допомагають розробляти стратегії розвитку туризму.

— «На початку року ми зібрали ініціативну групу у нас у центрі та випрацювали новий турпродукт. У травні ми організували обмін досвідом з іншими областями, а вже у серпні провели навчання. І вже наш турактив спілкується з туроператорами задля продажу напрацьованих ідей», – наголосив Василь Невмержицький, керівник Житомирського ЦРМС.

Про це повідомили у Житомирській ОДА
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: Степан Барна: Пенсійна ...

КОМЕНТАРІ